Amboseli


Amboseli Exotic National Park si trova in u sudeste di unu di i paesi africani più misteriosi di u Kenya , in a pruvincia di Rift Valley, vicinu à a cità di Lhotokitok. Questa zona hè una parte integra di un ecosistema unicu fugliale nantu à una zona di più di 3000 metru kwadru. km in u cunfini di Kenya è Tanzania . Da a capitale di u paese Nairobi à a riserva hè solu 240 km, se vai in una direzione sud-orientale.

Storia di u park

U nomu di a riserva vene da u nome di l'aria, quale l'indigeni di a tribù Masai chjamatu Empusel - "polpa salata". U fundatori di u parcu hè l'europeu Joseph Thomson, chì vinia prima in u 1883. Hè stata assuciata da una maravigliosa combinazione di una varietà di animali salvatichi, terra arid à u locu induve era un lavatu seccu, è un oasi di paduli chì occupanu una larga zona.

In u 1906, a regione diventò un "Riservazione miridiunali" per a tribù masai in upero, è in u 1974 fù attribuita l'estatutu di un parcu naziunale, chì impedì l'intervenzione umana in u mondu pocu di paisaghji cinisi. Dapoi 1991 Amboseli Park hè statu sottu a prutezzione di l'UNESCO. In l'opari di Ernest Hemingway è Robert Rouark hè quellu chì hè diventatu u situ di u safari in a savana africana.

Beauties locais

A riserva hè cunsiderata unu di i parcu nazionale più in i Kenani. Hà intrateghja amanti di a natura verge di tutti in u mondu: qualchi - per admirerighjate i paisaghjoli magnifichi contra a majestic montaña Kilimanjaro , àutri - per avè acquistatu di a fauna lucali è vede à distanza di e mani alargate di raccoli d'animali africani, inclusi l'elefanti. U terrenu hè listinu, cù un poghju di lochi bassine. Tuttavia, ùn anu micca scurdatu chì u piccu di Kilimanjaro hè spessu chjubitu cù un velu grossu di nuvole è ùn sò micca sempre visibile bè. In ogni casu, u viaghju hè improbabile di fallu di fallu, è in questu casu: Amboseli hè abbitatu da più di 80 spezia di mammiferi è 400 spezie d'occhji.

Quandu visitanu u lavu di u lavu seccu, i turistici vennu spetta fantastichi è miraggichi in l'aria caliente, calda. U reservoir hè colmu di acqua solu dopu a precipitazione abundante è di ogni ghjornu. Marmi e surgenti accéder l'aigua subterrane, perchè l'abbitanti di u parcu sentenu assai ancu durante a sesta, chì venite per un locu di stante.

In u parcu ci hè sempre quarchi cosa di fà ancu u viaghjator più male. Puderete: pudete:

  1. Fighjate a vita di l'elefanti, avvicinendu à una distanza sicura.
  2. Visita el pittorescu paese di a tribù Masai è unisce à e so tradizione insinue è a modu di vita. In u territoriu tutale di a riserva ci sò assai abitanti di e caseroni - manyatta, chì sò prestu custruuti da persa è palcicanti, è u rolu di arcilla hè stata tocata da u excrementu di u vacca. Questi chjassi sò ghjucati quandu u pasture è in più è u Masai hà da esse di più u vacca.
  3. Per vede a vita di l'animali africani in tutti i so funziunalità. Perchè u clima di u spaziu assume longu seculu, a vegetazione in u parcu hè abbastanza scisa, perchè e nè u più petite mamiferu, nè u picculu uccellu s'ammisceranu da a vostra vista. A riserva hè una terra nativa, micca solu per l'elefante africanu, ma dinò per i capelli, zebras, giraffe, bufalini, hyenas, impalas, leoni, getafi è parechje altre animali. Un caratteristiche distinti di Amboseli hè l'assenza di rinocerosi.

Reguli di cumpurtamentu in u park

Quandu ordene un caru per un viaghju à Amboseli, fate nutà chì u sughjettu lucale hè una urighjina volcanica è per quessa hè carattarizata da augatta l'aghja. Per quessa, durante a staghje in chiuvuli, u solitu chjucu assai, dunque puderà manicurà solu in un vehiculu off-road. In a staghjoni secca (ghjugnu à aostu) hè in moltu spulfu. Per questu causa, un caprettu cù i campi è ancu una moschetta ùn sarà micca superfluvule.

Pudete viaghjà in a riserva micca solu di carbule, ma ancu à pezziunate per i camini in bè custommitu, accumpagnatu da una guida. Ùn si scurdate micca chì a caccia di temperatura ùn sò micca spécifié: in u ghjornu a cullezione di a coletta di u termometru santu à +40 gradi, a notte pò chiuverà à +5. Per quessa, a ropa nòva ùn serà micca superflava.

U parcu hè permessu di vendu per parechji ghjorni. Parechji alloghji safari sò aspittavvi, campings (quì pudete stà in una grande tenda, è avemu nutarvi bagnu è bagnu cù e bonus), elite hotele di cinque stelle è privetre di pensioni privati. Sì avete sunnannu di vèricci sottu à a tromba chì sulluzzate di l'elefanti, ordine una stanza in Ol Tukai Lodge: vicinu à questu ci hè un bagnu d'acqua, induve stanu quelli animali maravigliosimi.

Cumu ghjunghje?

U parcorsu hè u so stessu aeroportu à pocu, chì hà u listessu nome cù sta zona recreativa. Naziunale di u Nairobi nantu à l'aerona di motore di lumière o di "jetelli" sò fatti cù una regolarità enviable. Àutri da a capitale per a Loidokitoka pudete attruà u Matata o l'autobusu nantu à l'autostrada C103, è poi ordine un taxi o un traslativu. In mediu, vi darà 4-5 ore.