Dough for chebureks on yogurt

Fatie di casa cum'è kefir - questu hè un pienu assai gustoso, chì pudete sempre piace à i quelli invitati è pamperu stessu. Parechji fàcenu cum'è chebureks, ma ùn nu micca sempre risicatu di cumprà micca. Hè troppu prubabile chì i pezzi fritte seranu frischi. Ma questu ùn hè micca una ragiunazione per nigà u vostru piacè. Chebureks sò fatti rapidamenti è bè semplice: ùn ci hè bisognu di stà chì a pani risata, o per messu cun u fornu.

Avà vi cuntene à cumu per fà cumerciare à u kefiru, è voi chì tutti pò facenu stu tipu di coceriu. Spessu, hè pussibule attruvarà diverse variazioni, induve a latte, l'acqua o ancu vodka hè adupratu per a pasta, ma hè kefir per chebureks chì hè più preferita: d'una banda, cum'è un pruduttu fermentatu, faci a pasta più suave, da l'altru - abbastanza grassa è grassa chì tarri sò faciuli frittu. Pudete pruvà di fà da u custardiu , ma hè megliu in u kefiru.

A ricetta per i zuccarelli in ioghju

Ingredients:

Per u riposu

Preparazione

A pasta di chebureks nantu à kefir hè preparatu senza lettu. Fate assai sèmplice. Prima pudemu sparghje u kefiru è l'ovu in una tazza. Una luminu chicchula: hè sempri megliu per crepà l'uvaghji prima in un pappaggiu separatu, da volta, per verificà chì sò freschi. Serà insulte si avete a tirà tutte l'alimentu si un ovu hè stata fatta. Kefir cun u saline d'ova è anzianu per piacè - cun una forchetta o un battiri - per una massa homogeneia.

Pudemu a pocu à pocu in a farina, ùn mancanu senza chì si prumesse, per paura chì i fraschi formanu. Puderete a farina deve bisognu di un pocu menu o più di l'indicatu in a ricetta: a pasta devini esse mediu in densità in modu chì ùn si spargiu micca, ma hè facilmente spustatu. Amassi a massa più longu, è diventerà quantità oghje, per quessa, riccu è gustoso. Allora pudia esse dati un "restu" per 20 minuti. Questa hè a ricetta di a prova per chebureks in kefir.

Avà trattatu cù u riposu. Hè ancu simplice cusì cù a prova: se ùn pigliò micca carne, ma carne, da quì ci deve esaminatu moltu finamente o passatu à un macinatu di carne. A cipolla hè tagliata in tazzi di cazzi è si cunghje cù carne piccola. Alloghju duvemu ancu pruduce salini è spezii - quelli chì preferite. A carne fatia hè bè adattata per u pezzu nìuru, ùn hè micca cusì ntuffata comu russa, è dà un amare amiche. Pudete ancu aghjunghje pòrpente o lupu-suneli. Avà u rinchjuscu resta solu di mischjà. Avemu bisognu di un calde si a carne macinata viaghja nunda, perchè i nostri prudutti con carne nantu à u kefiru devendenu jugosa. Add brou, o, se ùn hè micca - acqua finu à u riposu diventa un pocu liquidu, ma micca abbastanza per sparghje cum'è una sopa. Ùn avemu solu fà cumpagnie chebureks e frittura.

Tagliate a pasta in petite porzi, - u so diminuità dipende i vostri brame, è giràvanna. In mezzu di ogni cuttivulu, fate un relanzamento - per chì i spianzii di a custa cheburek si trovanu assai, ma à u stessu tempu u pastellu ùn hè micca uvocatatu. Allora, u capu di a pasta hè "plegu", facennu un semicirculu, è rende cun un pappu rinuverà - perchè si fermanu fermu inseme. Pudete pudè friu quì, ma hè megliu taglià a punta di u spechju irregulare o tagliate nicely.

Quandu tutti i vostri cunsiglii sò furmati, caliemini l'oliu vegetale in una puchina, hè megliu rinfiguratu - ùn ci era micca eccessu d'olore, è hà cunsigliatu sguillà i pruducini. Avemu aspittatu, quandu a pasta sarà cuparta cun una crustula ruddy appetizing, è a pigliamu fora nantu à una napkin - avarà assume l'excrementu grassu. Comu pudete vede, cibo chebureks à kefir ùn duvite assai tempu è sforzu.