Mahkama-du-Pasha


U magnificu palazzu di Mahkama-du-Pasha oghje hè unu di i principale attraversu di Casablanca . Hè un cumplicatu di 64 stanzi cù un magnificu decoru d'interiors, sculture di pietra straniera, antichi ornamenti di lignu di stizza è mumenti boniati di bellezza.

Storia di a creazione

U palazzu di Mahkama-du-Pasha data di u mezzu di u seculu 20. Hè struitu in u 1948-1952. À quellu tempu, Casablanca si sviluppava rapidamente, diventendu u portu principali in a costa occidentali di u Mediterraniu. A pupulazione di a cità hà sviluppatu è sviluppau un necessariu di custruisce un edifici municipal novu, più grande, modellu è luxuu.

Sicondu i architetti chì sanu sviluppatu u prugettu di u palazzu, u palazzu di cumminà i funzioni marocaini è francesi di a dicurazione è l'architettura, à dì un complexu di spaziani spiaghitori è in belli grandori interiors.

Chì ghjè interessante in u palazzu di Mahkama-du-Pasha?

Quandu a custruzzione di u palazzu di Mahkama-du-Pasha in Casablanca fu cumpiita, in u 1952 allughjò l'amministrazzioni di a cità è a corte città. Questu hè signalatu da u stessu nome di l'ughjettu, perchè Mahkama-du-Pasha traduverà cum'è "tribute court". Dunque, quarchi u Palazzu di Mahkama-du-Pasha hè chjamatu u Palazzu di Ghjustizia, perchè era quì chì i passageri di e pricipitazioni passati. In i vechji tempu, u palazzu possu l'attivita tradiziunale per a Maroccu di basgià a manu di u pasha.

Inoltrescita, u palazzu hè perfetta cuntadore à i nostri ghjorni, ma si pò cunsiderà modesta, è si pò dì chì s'assumiglia una furtizza. L'ingressu cintrali à u palazzu hè una porta massiva di culore rosse cù bellezza ingannabili foraggi. I visitori sò salutati da i muri bianchieri è di e cuparti marmo di u palazzu. Una volta in l'internu di u palazzu, pudete caminariate patios tranquilli è cusitori cù e so fonti, rosi è arburi ornamentali.

A dicurazioni interiore di i lucale è di e galerie amaze cù u so splendor di luxe. Più di 60 salotti, diversu tutte e bella in u so modu. In u disignu di i corsi ùn ci hè un ingrossu di e funzioni di l'architettura marocaina è i motivi Moorish. Per esempiu, truverete una cumminazzioni di marmurè nè-neige è cedaru scuru, è dinò un stuccu strazziu è mosaicu multicoloured.

In u salone cintrali, induve si trovanu u rinuvamentu è avvenimenti solenni, i turisti anu prisentatu una cupola di vetru nantu à una basa di legnu intagliata, in più di i tini più strazii in i muri, chjamati stukko. Pò esse vistu nantu à arcadi, è ancu nantu à arcadi di bassi. Indubbiamenti, u tile maroccu "golfu" nantu à i muri in i tribunale è i candele ghjuvannuli massacchi spumanti cù vetri vistimenti mure l'atenzioni.

Cumu visita?

Oghje, l'ingressu à u palazzu di Mahkama-du-Pasha hè strettu limitatu à i visitori, per evitari disruptore u travagliu di u cumuni. Pudete ottene qualsiasi ghjornu, solu u domu, da 8:00 a 12:00 è di 14:00 a 18:00 è solu com a parte di un gruppu turisticu cù una guida chì hà permessu di scrive è guida di guida di u palazzu. Truvate una guida è i desiderate di scopra stu magnificenza di i turisti è s'unite à u gruppu ùn hè micca difficiule. A prupietà da l'ingressu à i visitori di u palazzu sò sempre moltu da guidà è offre e so serviziu.