Po "Eared Nanny" - compositura

Tutti e donne sapanu quantu difficili è lavuranu manciari è di terra di e roba di zitelli. In questu casu, ùn aghju micca vogliu usà agenti bracellanti forti chì cuntenenu u cloru, perchè puderanu causà reacuti allergii à u babbu.

A cumpagnia "Nevskaya cosmetica" apposta per lavà a robba di i zitelli è a robba hà sviluppatu un pappatu lavatu "Ushastyi nyan". A furmazione di questu rimedjali hè chì corsi perfetta à a contaminazione più freti nantu à i routine di i zitelli - mancianu da purè di frutti è vegetale, cereali, latti è di zucchinu, è traccia di grassu è di grass frescu.


Composizione di lavà in po "Ushasty nanny"

U primu rolu di a cumpusizioni di u pòpulu di i zitelli "Eared Nanny" hè occupatu da sulphati è fosfati - sales di varii àcidi. Ci hè una parolla chì i composti sò assai preghjudici à a salute umana, è ùn pò micca esse un cumpunente di u detergentu di a robba utilizada per a robba. In ogni casu, a proporzione di fosfati in a facilità di "Ushasty nanny" hè chjuca, è di più, hè robba bè cù a robba, senza afflitti. Questu piglia lavatu hè passatu tutti i prucessi clinichi necessarisi è hè innocu ancu annantu à i zitelli babotti di i zitelli. I RNIITO RNIITO RNIITO. RR Vredena Rosmedtechnology hà cunfirmatu chì questu rimedià pò esse adupratu ancu per lavà di a ropa di i babori, propensità à a manifestazione di reazzioni allergii.

U polu di ghjuventù "Eanny Nanny" ùn solu micca lavatu perfetta da u tela, ma ùn hè micca in u lavapu, in u cuntrastu, per esempiu, di sapori di u duminiu, l'usazione di chì spessu prende à l'imballaggio di filtri è cani.

Inoltre, sicondu u GOST 25644, u percentualità di dust in u laundry detergent ùn deve esse micca u 5%. A frazzioni di u polu in a cumpusizioni di u lavamodu "Ushastyi nyan" hè circa 0.7%. Questu significa chì u rimedju hè inutilizatu versu i trametimenti respiratorii.

A più giovani omi selezziunate "U babbone babbu" in pezzi per lavà a robba bianca, perchè cun ellu ricevenu risultati favurèvuli à un prezzu assai prezzu è ùn teme micca a salute di u so zitellu.