Còscinu in nascita - sintomi

In parechji adulti chì ùn trattanu micca e zitelli, a parola "còlicu" hè assuciatu cù u dolore chì accumpenu formi aguti di malatie di rimanea o vespetta, è in i genitori di i zitelli - hè cù dolore intestinali (colic) chì tormentu u natuvulu in i primi trè mesi di vita .

Cumu cù coliculu intestinali tutte e famìglie in quale un figliolu nasciste nascenu facci, in questu articulu avemu da cunsiderà cumu per definisce u colic in una criatura.

L'Organizazione di Salute Mundiale chì "u colicu" hè una cundizione pocu cumpresa chì un zitellu chianci assai, ovverdu chì suffrissiu di u dulore, ma a più spessu ùn hè micca una patologicu gastrointestinali.

I pediatri sò chì l'àdicu ùn hè micca una malatie, ma hè un fenomenu fisiologicu, caratteristicu di u 90% di i zitelli. Ma i genitori, però, devendenu attente, postu chì assai malatii di a cavità abdominal in un nevicatu sonu assai simili in sintomi à u còlicu.

Còpi intestinali, u sintimu sintimu di quale in un zitru venutu da chianciallu, hè una consequenza di a maturità funzanti di u viaghju gastrointestinali, particularmente u sistema rispunsevuli per a produzzione di enzimi. Per quessa, u prucessu di gassing in u intestinu hè aggratu da un spasmu dulore.

I sintomi di colic in nascita

Per identificà dinò còlicu in u to babbu o cumincià a malatia intestinali, deve esse attentu à u so cumpurtamentu durante un attaccu. U còlicu intestinali di l'usu in i culminati pò esse determinate da i sintimi simprici:

  1. L'attaccu di u còlicu principiate a mo spessu, è in solitu à u stessu tempu: o dopu l'alimenta, o à a sera o à a notte.
  2. À principiu, cumencia à pudè, pudete puderà falla, grunt, tira e turnà, è mostra i so genitori chì qualcosa ùn ci mette.
  3. Quandu u colicu cumencia, u zitellu arrappiseghja per culpisce cù e so ghjambi, accupavani pressu à u panicu, è cunsiglià per quessa, puderanu chjappà u spinu è prova di spinghjarà.
  4. À questu punto di u zitellu in solitu, a rossita di u zitellu sete rossi, è strincia i so mani in i pugni.
  5. Allora u zitellu àbbia chianciutu sbè è forti.
  6. L'abdomen hè dura di tuccallu, i.e. svegliu è ancu pudete sente ciò chì l'intranossu si sona.
  7. U duluri diminisce o ancu fora, dopu chì u criaturu libera u zanellu (per regurgitation, dopu vogliu, o i gazicks vanu), è da principià cù una nova forza.
  8. Còichi aumenta cù nutrimenti materni .
  9. U restu di u ghjornu chì u zitellu hè attivu, ghjustu, alive, hà un bonu aptitudu è hè diventendu pienu bè.

Sì avete osservatu sintomi cum'è vomiting (per ùn avè cunfurmatu cun regurgitazioni ), disordine è u cambiamentu di u fesso, a febbrazione forte, u rifiutu di manghjà, cambiassi in a cundizione generale, avete cunsigliatu un duttore, cum'è a causa di l'incomutioni di u zitellu pò esse micca còlicu, ma infine intestinali.

Còdicu, chì impone a quasi tutti i zitelli nascuti, operate in questa i seguenti trè principii :

Se u colicu sopra per più di trè mesi, avete da cunsultà un duttore è cunducerà una verificazione, perchè troppu longu un periculu di colic pò indicate prublemi in l'operazione di l'stomacu è l'intestinali. Ma una nutrazione propria è trattamentu puntuale, hè facilitu per riparà.

A più impurtante hè chì i genitori deve esse attenti, chì questu hè un fenomenu eccezziunale. Cusì, sia pacienza è ricurdate chì dopu à dui o trè mesi, l'intestini di u zitellu averanu travaglià in modu normale, u colicu vippurà micca di moltu in ellu, è pudete sughjà tranquillu à a notte è cumincia à gudiri di vita!