3 settimani à i figlioli

U mo figliolu hè già 3 anni, hè ancu in l'statu di un novu, è cusì sarà finu à a fine di u primu mesi . Questu piriu i medichi chjamanu novu.

A 3 simana da a vita di u culuniale è u tempu sussegwenti di u primu mesi hè u piriu di l'adattazione à una nova vita senza persunità di sensazioni è di imaghjini.

Sviluppu di un novu à 3 simane di vita

U zitellu hà digià annunziatu cù u mondu circundante è principia à adattà l'attivà. A 3 simana u novu pare avà più adulti è cuscienti:

  1. U Kid hà scurdatu ancu in u pesu (in 500-1000 g), hà criscitu (à 2-3 cm) è si furtificava.
  2. Hè nantu à a 3 simana di a vita di u ghjuvanottu chì u so primu sonaghju cuncignusu ponu osservà. Un fogliu risponde à u trattamentu male di qualsìasi di l'adulti. À u listessu tempu, u zitellu hà cunfurzatu cù disapproval, s'ellu sente intonations unpleasant.
  3. Nuvèbitu in 3 simane sianu chjudi u sonu. Hè riagitu à i disgrazzii è severi cun un flinch, è cun un sonu assai forte chì u zitellu hè spavintatu è assai in lacrimi.
  4. À a fine di 3-4 simane, u zitellu piglia a difficultà per guardà a testa in a pusizione supina. Qualche figlioli facenu bè. Ma ùn avete avertitu si i sforzi di u babbu sughjenu in vain, hà hà un mesi chì hà partitu à maestru dinestra.
  5. I figlioli nascuti di a 3 simana di a vita l'impadenendu fate l'ochju. Se prima u zitellu hà tenutu l'ochji nantu à ogni cosa per micca più di dui sicondi, ora puderia amparà a face di a so mamma è un pocu di più.
  6. À a terza simica, u novu fermanu ferma tutti i rifletti cungeniti: ricerca, di difisa, grasi, probosci, chjappi, plantar, passavanti, riflessi di Babinsky è Galant.
  7. I manoli caòtichi di i manichi è i ghjorni versu a fine di u primu mesi si sdressinu, un tonu musulmana più grande hè sempre prisenti, ma hè menu difesa.

U sviluppu di u ghjudizioru à a 3 semana ùn deve esse postu sicondu un scopu chjaru prescritti, ogni figliolu hè unicu, i zitelli difenu di e fede in caratteri fisichi è emotivi.

General tips for the babble parents

  1. Perchè un zitellu di qualsiasi età, hè assai impurtante per cumprènnii i genitori, ancu un babbu novu hà un sensu di salvezza, cunfortu, a pace quandu una mamma cuverni prublema vicinu à a cunclusione.
  2. Kolikov è gaziki à u zitellu - hè u pesciu di un patronu mudernu. À a 3 simana di vita di u ghjudiziu, sti trasturdamenti sò particularmente pronomi. Spessu, apparentement senza cattivà briunatu di u zitellu, nudi senza ghjurnata, i prublemi cù l'alimentazione spessu conduce à a cunfusioni di nova mamma è di dad. À trè mesi, u funziunamentu correctu di u sistema digestivu di u zitellu hè stabilitu, è sti trastornamenti sparanu senza traccia. Naturalment, hè necessariu d'allistà a cundizione di u zitellu cù l'aiutu di un maschillu di panza, l'incima di l'acqua, un canna di gasu è, in casu, i medicini.
  3. Hè difficiuli per i zitelli chì regulanu u so sonnu è a vigilia di manera indipendenti. U figliu fatta chianciara, chiancile, toccu cù i pierlie è manichi, strince i pugni. Aiutà u zitellu s'ammurdau: trasfurmassi in una manta bruttante, mette nantu à e mani, mossi, cambiani a musica tranquilla o cantate un canzunera .
  4. Chianci è un modu naturali di cunnetta un zitellu à u mondu esternu. Cù l'aiutu di chianciari, u caprettu riporta in a so cundizione è a so bisognu: chianci quan a fame o stanchi, quandu u so zianu è a orella soffre, quandu hè incunificata, fridda o calda.
  5. A visione di un novu à 3 simane di vita hè luntanu da l'ideal, però, ellu pudemu vede ugati grossi vicinu à ellu. Hè in stu piriudu chì i zitelli anu da esse attivatu interessate à vediate tuttu ciò chì hè in u so campu di a visione. Avete a cura di i primi ghjucati per migliori - rattles brillanti di varie forme.
  6. Quasi tutti i babbari novi nascini d'occhi, ùn anu micca peghju, hè un fenomenu nurmale chì sparisci dopu à 4-6 mesi, immediatament dopu a fine di a formazione di visione binocula.
  7. I bebbiglii novi nascenu à teme di a luce, in u lume brillanti chì turnanu i so capi è squint l'ochji. Pruvate d'evitarse lampi cegale, dà preferenza à più illuminazione.