Caviar di Carrot

U cavuru di zuppa di turnà per esse divinamente deliciosu è sorprenderà ancu quelli chì sò sceptichi di legami o vechji stufati. Trà parechji variazioni di a so preparazione, una ricetta cù pumadoru bagnu è tomate frescu hè assai successu, cum'è un appetitore preparatu da a zucca, cù pasta di tomate è acquistanu ingredienti in u fornu.

Caviar di zucca assai bona, per l'invierno - una ricetta cù pepite bacca e tomate

Ingredients:

Preparazione

U zjarese per a caviarie di culare devessenu lavatu, scurciato è fiscate nantu à un grossu o mediu rossu. Scopre dinò pasta di dolce búlgaro è pimento. Pudete taglià a piccula quantità cù un cuteddu, o simpricamente a rutina cù un blender. In u listessu modu, preparanu a lampadulite sbuchjate è i denti d'aziende, è ancu aghjunghjenu i pumati chì sò stati rimoti di a pelle.

Calufate l'oliu di girasole in un panellu sauté o una padedda in padedda è cundiscenu a caghjola, dopu à un pocu minuti aghjunghjenu l'agliu, frette l'ingredienti un pocu più cù cunzzione frekwenti. Pettini dolci è calori bologne sò quellu nantu à a linea. Frittu cù cipudioni è agliu per trè minuti, puderebbenu manghjà a zanachia è a massa di tomate, aghjunghje saline à i cumpunenti di u caviaru, pepite, cunglite è cupère cun una tapa. Partemu da u caviar per esse extinguitu nantu à u focu moderatu à circa trinta minuti, dopu à quale aghjunghje l'acitu, cunglite è sparghje nantu à i vetri sterili. Scavà a pittura cù stucchi sterili è torna oghje à pusà finu à chì si fracammu completamente, intrappenu ancu cù una manta.

Cume cocchi un caviaru carottu picculu per l'inguernu - una ricetta cù pasta di tomate

Ingredients:

Preparazione

Prima di tuttu, preparamu tutte e verdura urighjinali di caviar. U zitellu mine, avemu lavatu è moltu nantu à un rossu mediu. Pudete simplificà ghjustu a verdura in un macinatu di carne o molteniu in un licenziale, perchè serà pussibule di trattà a so attività più veloce. Scaricate e muglieri di pepite biancu da e sene è pedicululesi, postu chì simu simplifichemu un cuteddu o fate cum'è cù zappun. Bulbi è denti d'aziu sò limpiati è rotlate in cubcani picchi quantu pussibule, postu chì si sparghji a cipuleria in una padedda o un pappagallo cun una petite quantità d'oliu di girasole ch'hè rinfriscatu senza perfume. Frittu a verdura, finu à chì hè trasparente, aghjunghje l'ugliu di tomate diluitu cù l'acqua à a prucessura di a crema agria, friddu u oliu restante, tira a folla di laurel è permette a misura nantu à u caldu moderatu finu à a cugliu di dulcezza.

In un altru vaso, fritture una carotazzu, aghjunghjulu una pozzu acqua è stufa a massa vegetale cù l'aghjuntu di pepite è di saline finu à ingredienti aromuljimi.

Avà uniamu a basa è a carota di uca è a cuttura, staghjone cun saline è una muggita di pimentari frischi in terra, mettite, fate mette in un pappuluzzu adattatu per coglie in u fornu, cogliu è mandi per trenta minuti à u dispusitivu cale à 185 gradi.

Avà pozzu alloghju in u caviaru, si spargiu nantu à i pani chjardu, fate cù tagliolini è si sterile in un vaso cun acqua fogera. Dopu vinti minuti, avemu copre u tappe è permettenu i vasci friddi.