Cumu perdu di pisu senza mutu?

Esaminatu da e prucessi di u so corpu, avemu, sicuru, di rilassate. No, a vuluntà di perde u pesu ùn subirà micca, solu vulete perdiri un pesu facilmente è imperceptible. Ci hè solu una manera di fà questu (veru risultati rapidi ùn deveni micca esse stimatu) - una dieta equilibrada.

Invece di piglià u vostru stress è frustrazzione da una altra dieta falluta, pensate micca nantu à chì maravigliosa seria perde un pesu senza manghjà. Ma avete bisognu di piglià a manu è averebbi pacienza.

Corre u metabolismu

Per esse cunnisciutu quantu veloce per pèrdre pisu senza mutu, vi tocca à capisce u vostru stessu metabolismu.

Quandu si svegliate nantu à a matina, a testa hè incapaci incapacitate di pensà è, sopratuttu, travagliava. À l'ochji aperti, avemu i culleghju di preparazione, è apre a l'ubligine meccanicu di a bocca, stuffing food there. Tuttu chistu porta à un sensu di stomacu-tamburinu durante u ghjornu. Invece, hè ghjuntu di attivà u metabolismu dopu à vaghjime.

Pigliate un vetru di acqua calenta cù u zitellu di limonu è dopu à a meza ora poch'ellu tenendu esse chjucu, ma cù l' appetite . U àiu cìtricu prupone l'stomacu per a digestioni, l'acqua accumene tutti i prucessi metabolichi - sì svegliate.

Emu manghjatu in modu intelligenatu

Una alternativa à i dieti, per quessa, una manera di perdurà di pisu senza muttesi, implica un ingressu frequenti, nutrittivo è equilibratu di l'alimenta. Oghje hè di circa 4 à 5 dinari. Nutritiously - questu hè abbastanti, per sapè chì dopu à a cena ùn vogliu micca fà un pascenu cù zuccheri. Equilibbutu - l'armunia sana di carbuidrati, di prutini è di grassu (pò ancu dolce chì pò volte).

Per fà questu, só bisognu di manghjà cun l'mente. Assicuratevi di esse chjassi (dopu una vittura d'acqua drunk), ùn private micca di un secundu esmorzar (frutti, nuts, ligumi, prudutti di u latte), cenu sianu - un prugnu di prutezone plus un platu di lucale, cum'è cena in più dopu à 19:00. Sè si sentenu annu per vede dorme, beure té verde cun melatu o un vetro di kefir.