Diritti di u zitellu in a scola

L'educazione hè una parte necessaria di a vita in a societa, chì hè a basa di u crescita persunale è u sviluppu persunale. Ogni zitellu hè obligatu à assistisce à a scola, perchè i genitori hanu una quantità d'esperimenti è questi nantu à tutte l'anni di studiu. Prima di tuttu, bisogna sapè cum'elli sò i diritti di u zitellu in a scola. Hannu bisognu à esse spiegatu in una forma accessibili ancu à un primu grader.

Diritti di u zitellu in i scole di Russia è u Ucrania

I figlioli sò protetti à u livellu legislativu , è a violazione di i diritti di u zitellu in a scola hè punishable. I tarritorii russi è ucraini għandhom iddi diritti:

Certi mariti anu interessatu à a prublema di i diritti di un incapacitate in u scola. Sicondu a lege è a Cunvenzione Naziunale, i zitelli chì anu una minaccia puderanu assistite à i stituzzii educativi nantu à una basa equalizada cù altre studiente. In a presenza di l'indicazione medica è l'accunsentu di i genitori, u zitellu disattivatu hà u dirittu di studià in l'istituzioni specializate (culleghji currettivi). In sti istituzioni, u travagliu hè diretta à e classi cù i zitelli chì anu certu vuluntà, è i duttori anu u cunniscenze necessale è e so cumpetenze.

Prutje u dirittu di u zitellu in a scola

U più ghjovanu un studiente, u più difesu hè per ellu per difenda i so interessi. Per quessa, i diritti di u zitellu in a scola, in Russia è Ucraina, per prutezzione, primarmenti i paisani sò chjamati. Di sicuru, parechji cunflitti pò esse resolviate direttamente cù u maestru di scola, ma spessu si ponu cuntattate u direttore o altre autorità.

Ci ponu esse nutatu chì a viulenza fisica è psiculugia hè cunsiderata una violazione di i diritti di u zitellu in a scola.

Per a viulenza fisica, capisce a situazione quandu i figlioli di l'esercitanu anu usatu forza forza. Sfurtunatamente, ùn ci hè una precisa definición di viulenza mentale. Ma i sò fatti cose sò spessu attribuiti à e so forma:

Se a situazione hè gravissima seria è a so suluzione hè impositu à u livellu di u maestru di a classa, a ghjente pò esse trasferimentu à un altru istituzione d'educazione. Ma i genitori hanu u dirittu di difendenu l'interessi di u so zitellu è turnaranu à u dirittore, cun una dumanda per capiscenu a situazione. Se u risultatu ùn ci micca i prudutti, ponu scrivevi una soluzzia à a pulizie o l'affari di u prosecco.