Protocoli di reunioni maternali in a scola

U tempu vula cun grande rapidità, è avà u so figliolu hè diventatu diventatu un scuventu. In più di cuntribuisce cù i travaglii, avete bisognu perghjennalmentà à parechje parenti. Chjamate un deve, sicuru, micca, ma hè questu manera chì a scola interaccetta cù ogni principale. Ma per u prufessore di a classa di u to figliolu, a mantenimentu di a reunione parenti hà digià una rispunsabilità diretta.

In ogni eventuali simule in a scola hè necessariu di fà l'minuti di a riunione parent. Questu documentu ripareghja tutte ciò chì hè negoziatu, e decisione fatte da i genitori. L'scritta è u registru di l'minuti di a riunione parent hè ancu a responsabilità di u maestru di a classa. In ogni casu, in a prublema, u capu di a comità parent o unu di i so membri sò spessu implicati à mantene u protocolu. Questu hè abbastanza lògicu, perchè parechji parenti chì anu truvatu tempu per visità a scola ùn deve esse aspittà finu à chì u maestru hà impiegatu tutte e casi di u protuccu. Hè per quessa chì l'infurmazioni nantu à cumu cumpricate l'minuti di a riunione di u primu serà utile à tutti i parent.

Dettalji di prublemi di u Protocol

A volta, avemu nutatu, a forma di l'annuncia di l'assemblea parentale pò esse arbitraria, è quì a so presentazione cum'è un sanu hè una necessità. U fattu hè chì stu ducumentu ùn hè micca pienu micca cusì per i genitori è i duttori (in fatti sò prisenti è cunniscite ciò chì si trova), ma per i cuerenti supraregulati. Per questu causa, prima di scumpiri l'minuti di a riunione parent, avete acquaghjate di u cartulare è i campi. Esempi di protocolsi di riunioni parentali sò parechji, ma in tutti i documenti curati bè da u seguitu hè necessatuamente indicatu:

A megliu scelte hè di fà una volta a forma di u prutoculu di a mamma cù tutti i culleghji necessarii è i campi, lascendu in biancu, è stampate in parechje copie. In u corsu di u successu eventu, serà solu necessariu d'entre l'infurmazioni nantu à i participanti è i discorsi di discussioni. I seguenti sò esempi di mudelli protocoli chì pudete aduprà.

A volte à e reune di i genitori u maestru di a classa hè urdinatu da l'amministrazione per familiarizà i participanti cun certa informazioni. Per esempiu, una ghjunta informata di l'epidemica di gripu chì avvicinassi. U signu di culligamentu nantu à una carta ùn hè micca assai piacevule, perchè u prutoculu di a riunione parent, fattu in anticipu, ùn hè micca provista. In quessi casi, pudete stampà à a carta di supplementu, induve i genitori permettenu i so firmamenti.

Nuances impurtanti

Ùn hè micca sicretu chì u sustegnu materiali di i nostri sculi, per trattà duce ligne, hè micca sufficientu. Periunticamenti, i genitori sò stati obligati di dà un certu ammonti per riparazione, a compra di materiale d'insignante è altre gastu. È hè u maestru di a classa chì informa micca à questu, micca da a so propria voluntà. Dumande nantu à a cullizzioni di soldi, hè megliu di discussione prima chì u sicritariu principia a mantene a rècordu di a riunione materna, perchè a lege, chistu ùn pò esse fattu! S'ellu un protokollu chjuda in i corpi superiore, ùn serà micca per a gestione di l'istituzione educale chì deti l'ordine per risponde, ma per u maestru di a classa chì hà iniziatu i "duminii". Hè a so signatura chì pareva u documentu. Per evitari sti casi, ùn hè micca cunsigliatu per mantene un rècord di discussione di temi finanziarii.