Curtains in a cucina cù e so mani

Per creà un interiors indettendu in a cucina, pudete truvà parechje scelte, è unu di elle pò esse facite per piglià belli e cortini originali in a cucina.

Eppo in belli fiori di tela cun patrone di culore: questa copia sempre dà a stanza un locu vivu è animoso. Tali fucure ùn sera mai sciu. Cumu cumprà? Iè, fate mette in i vostri cortini per a cucina!

Cunnisciamu curtains in a cucina cù i nostri mani

Ciò chì bisognu:

Invece di tela cunzeguata, pudete aduprà un tela vistimentu.

Cumu curriguate e tagliate u cortini è cose à voi stessu, a seguente classa maestra vi aiuterà.

Stage number 1:

  1. Scambià i loidi: da u tela à a strapata di tagliu, 2 strippi di 23 cm, doblegate à a mità è avemu a terra, facendu a 1.5 cm da u filu. Ferraia a costura senza toccu à u doblegu cù u ferru.
  2. Dopu avè strappatu a striscia nantu à u borde di una parti, turnò cù a manivra. Eliminate u contrule, ferru a travagliu per i loops. Escemente a stessa azzjoni fattu cù a seconda strapata. Trimate i pezzi in pezzi di 25 cm.
  3. U linu hè tagghiatu à a tela di a finestra. À u listessu tempu, ùn vi scurdate micca chì hè bisognu di lascià indispensabile per a costi: da più di 1,5 cm, di sottu à 5 cm è di i lati à 3 cm. Di u latore, u tela hà da tene da tene duie volte è si pezzi in ligna da u 1.5 cm. Quaterni sò preso, nantu à u pianu incorrectu, dobbe in duie volte è pruienti.

Ogni loops sò uniformi distribuitu per tutta l'inghjustizza di i cortini, è a distanza trà i loops hè di circa 12 cm.

Stage number 2:

  1. Dà un tela a quadru hà tagliatu una striscia in a tela 150 à 309 sm, un liceu curtu chì culpinna è liscia. Allora, cù a faccia, appricà sta rotula à a parte di purl è chop anta cù i pinnate nantu à tutta a durata. Allora l'altra parte laterale di a striscia hè chjachjata è combina cù u borde di u web. Vulete sguassà e teppi surplus e dàchanu u doblegu. I dettagli sò imbastiti, senza scurdà dinò in u stessu tempu per retrocede da u limitu di 1,5 cm.
  2. Finite u fogliu frendu à a faccia è ferru a cena. A parti più nave di a stata cuntrolata hè intricciata in daretu è torna appicata. Dopu avè spargimentu di e tagliolini nantu à a tavula, avemu spaccatu u tessulu finitu è ​​tela. A parti inferma di a striscia hè presu di u liatu. Finite a striscia à u borde.
  3. Facemu da un carta un patronu di una fiore cù una longa lega. Scrivite i fiori da u tela cunche è striscia. Pudete taglià una parte di i fiori in una figura mirrorea.

Stage number 3:

  1. Dopu avè fattu prugramma u fundu di a cortizza, ferru. Scopre i fiori à u fondu di i cortini, cumminendu a parte più nica di u troncu cù u doppia di a cortina. Per un mudellu inusuale avemu distribuitu fiori in altri altri.
  2. L'applicazione si stracciata à a curtaina longu à u filu di a suletta "zigzag", poi pozzu li costi di l'applique finale da l'internu è di a faccia. À a fine, paghendu u fondu di i cortini per 2 cm è scribbled. I nostri cortini in i culori sò pronti!

Cume se elettu mancassi per a cucina?

Crea un disignu di cortini per a cucina cù i vostri mani - ùn hè micca cusì difficili. Una finestra hè cusì currettamente hè assai armoniosa, se u so design cunverni in stile cù l'internu generale è a situazione circundante. Comu regula, i cortini sò fatta di muderni rectanguli, cusì hè abbastanza simplice di costruisce bè curtains cù i vostri mani. Un attrazzu assai piacevule, se a cortina hè vicinu à u pianu, à a casing of the windowsill o à u sillu di a finestra. E si a curtaina ùn hè stata bella micca solu da l'internu di l'appartamentu, ma ancu da a strada - chì per ùn esse fieru di u vostru travagliu?

Esperemu chì a nostra classa maestru a creazione di cortini nantu à a finestra cù i vostri mani sò aiutu.