Stilisticu orientali

Oriente ... À questione di sta parulla l'imaginazione pòtta pezzi naturali esotesi, vestiti culurite di caccia è belles bellezza seducente chì sughjettu à elli stessu a prufundità di un stile misterioso è i movimenti graziosa. I paesi orientali sò sempri stati è sò sempre un misteru per i europei. Ma oggi duvemu tenteremu di scopra à u so atmosfera misteriosa è unusually colorful - oghje annunziemu à u mondu di a moda orientali è apprendu a vistimentu di stile orientali.

Attemu à i reguli di l'Est

U stil orientali hè una materia delicata. Elementa di ballarini arabi, ginevra giapponese è princesi indiani, cusì hè assai impurtante di penserà micca in u minimu detagliu in l'imaghjini di una donna orientali à vedà dignificata è evucenu solu l'estasi stasiganti da a ghjente. Prima, femu di tutte l'elementi basi di stile.

Allura, a ropa in u stilientale orientali sò distinti da a ricchezza di i culori è a varietà di stampi originali è mudelli etichi. Ma questu ùn hè micca significatu chì u vostru l'indimuniatu deve esse cumpletu di tutti i culori di l'arcittu. Hè megliu dà preferenza à un o dui culori primari, per esempiu, neru, biancu, rossu o doratu.

E vistiti in stili orientali sò sempre luminoso, volanti, appartamenti invechji di pisu fattu di sita, u cuttuni, lino o chiffon. I so designatori ùn anu micca appinziratu à favori di e tessuti naturali, perchè sò particularmente piacè per un corpu faciale delicatu. In quantu à u cutu, deve enfatizà a siluette, ma ùn mancanu u muvimentu. A pudoressa hè una di e reguli basi di u stilientale orientali. Ùn accetta micca shorts di skirtu è corti profite, anche in l'anni ricenti i disinfettori anu criatu ancu vistiti assai aperti.

Facemu i accenti

Per fà una verità veramente orientali, ùn sò micca teme à l'attraenti. Longi arazzi, anelli kbar è braccialetti, bè è monistichi di culore - questu hè chì vi farà sfarente, è a vostra imagina. Hè megliu di sceglie l'oreju in stile orientali, fattu d'oru o argentu, cù pedi preciosi o semipreziosi.

Tali accessori in u stilientale orientali, cum'è a bufali di l'aire, i manticanti o velule ùn pò micca solu l'appruduveranu u vostru l'indimuniatu, ma ancu prutegevi di u sole o da u ventu, chì cogliu a peddi finta di i vostri spalle è a faccia.

U calzariu in stile orientali sò deve esse sceltu nantu à un petit talellu, ma forsi brillant - da brocade o brodite cù bè. I sandali è sandali vi aiuteranu, serà interessante per vede è i scarpi cun un capped punta di punta.

Dopu à diventà una bellezza orientali, unu deve ancu ricurdatu di a maquillaje. Make-up in u stilientale orientali - hè vedutu brillantamenti ochji è una strada tracciata di e cella. Ma i labbra saranu un ombra naturali. Tandu deverà annunzià u solarium, perchè in l'Estu, preferanu avè una pelle cù un tintu di sogliu.

In quantu à u stilu di capelli in u stilientale orientali, ùn hà micca una pompa spiciale. Comu regula, una donna orientali di a moda chì preferiscenu u capiddi chjappu o cuglini nantu à u spinu di u collu. Oghje chì u longu capelli hè strapatu in bracci, è a cuttività hè decorata cù un arzu o diadema.

Casi di moda di Parigi: Orientazione à l'Orienti

In a nova tempesta di a moda, l'attuali orientali primavera-estiu 2013 attraevanu li meglii disinazioni parigini. In i so cullezzione cuntinuamente dimustranu elementi negligente orientali. Cusì Prada hà cambiatu mudeli di vestiti di un cut straight simple, u puntu di più chì era l'ornamentu in u stile japonesa. Dopu à u sabatu orientali Prada, a casa di a moda, Etro, pubblicava una linea di pantalon cù tutte allianziati in stile orientale, e manichi di quale diffirìanu in volumu è s'assumigliava e manichi d'un kimono japunesi. Adirdiste à i tendenzi orientali è Gucci, vistianu i so mudelli in certi certi, ma sò vistiti brillanti è costumi. A bellezza di u Giappone era ancu imbuduta in vestiti cù tunici di Osman, è a magnificenza di l'India era stampata nantu à i vistiti di Marchesa è Vera Wang.

Sembra chì l'Orienti acchjanu annantu à noi ogni annu, almenu, u mondu di a moda hè quasi cumpatì in tuttu à sta cultura stupente è misteriosa.