Lacedra - bona è mala

U pezzu di a famiglia di tuna lacedra hè cunsideratu un pruduttu tipicu è hè bastatu caru. Hè assai gustoso è hè degnu di piglià u postu di u platu principaru nantu à ogni tavola festiva. U so nome hè u culu amaru, o lakewood tailed-ciu, chì u pesciu ricevutu per a so colorazioni specifiche. U so abbitatu principalu hè custiri a mare custiera di u Giappone è a Corea. È hè in queste paese chì cunsuma più pesci prisutti. Japanese, in più, cresce a lacedra artificiale, perchè hè u principale principale per sushi è sashimi. Quì hè ancu frittu, stufatu, aghjuntu à l'insalati è i zuppi. In a Terra di u Rising Sun, a yellowtail hè cunsiderata un pisci chì porta a bona furtuna.

Nutricional value di lacca

U cuntenutu di calori di u lac rune hè di 240 kcal per centu gramma. Hè abbastanza grassa è cuntene assai colesterol. Per quessa, e persone chì sò obèse and atherosclerosis, hè cunsigliu di utilizallu moderately. In a carne di i peschi ci hè molte di prutezione - 35% di a cumpusizioni tutale, è di una gran quantità di grassu - circa 60% di a cumpusizioni tutale. Cum'è qualsiasi altri pezzi marini, a lacarde hè una surgente d'àciti grassi utterini poliinsaturati. In a so cumpusizioni sò e seguenti vitamini è minerali: vitamina C , A, K, PP, vitamini B, potassiu, magnesiu, fosforu, copper, seleniu, ferru è simili.

L'usu è u danu di a lacudra

Grazie à l'abbundanza di sustanzi attivi, Lakedra promossi u rinfurzà l'immunità è a mellura generale di u corpu. L'acidi tipoli poliinsatuati sò una fonte d' antioxidanti , per quessa l'usu di i filetti yellowtail favorezza a condicioni di l'organi internu, u capelli è a pelle. I japonià credi ancu chì quelli chì regularmente mangianu luredra si sò ghjovani più longu è aghjunghje à u periodu attivu dui duie primi anni.

In più di i beneficii, Laceda hè ancu malu. Prima, pò esse una fonte d'allergiensi à quelli chì ùn si ponenu frutti di mare. Siconda, incù a qualità poitta di pezzi trasfurmata pò esse infettatu cù parassiti, perchè hè megliu mancu ùn l'manghianu crudu, ma a calà.