A farina farinata hè bona è mala

Parechji parte di e civilizazioni umani agrarias più antichi cultivavanu linu ùn solu com'è cultu tècnicu per a produzzione di materiali primi per a pruduzzioni di filamenti, ma ancu per a sdieri di linu di a fugliale di lino hè stata prodotta (oltre l'oliu di lignu è certi sustanziali per a farmaceutica). U beneficu di a farina di lino hè chì u pruduttu naturali hà una cumpetizione richia chì li furnisce cù propietande curativi.

Nutricionisti recommandé recommandé à stu produttu miraculariu in modu sistemàticu per a cociri i diversi platti.

Beneficu è dannu di a farina di lino

Se parlemu di l'utilità di a farina di lino, da prima di tuttu, avemu a cura di a so cumpusizioni.

A farina di lignate cuntene proteini vegetali è fibri, aromi poliinsatuati, àcitu foliu, vitamini (gruppi A, B, è ancu E, D è H), antioxidanti è elementi tracci (composti di potassium, magnesiu , calcium, iron, phosphorus, zinc) . A farina di Farina in cumpunimentu, significativamente, si distingue di a farina di altri cereali, tradiziunale utilizata da l'omu, hè assimilata bè in u corpu umanu.

Cusì, pudemu cunsidarà a farina di lino cum'è un minimu, un pruduttu naturali di valuru biològicu highu cù curazioni unichi è proprietà nutrizionale. U cuntenutu calori di farina di lino hè 270 kcal per 100 g di pruduttu.

A causa di l'absenza quasi assuluta di grassu di a farina di lignu, u pruduttu hè bellu cunsirvatu per qualchì tempu.

Apertura di farina di lino

A farina di lignu hè cunsigliata per aduprà in a cucina à a listessa qualità cum'è farina d'altri cereali. Inclusione in u menù di menu di i piatti cù questu pruduttu (invece di farina di altri cereali o in forma di additivi) hè assai piacevule per a cundizione è u funziunamentu di tutti i sistemi corpu umanu.

Prima di tuttu, l'usu di a farina di lino optimizeghja u travagliu di u trattu digestivu. Ancu in questu pruduttu, ci sò parechji sustanzi aderenti chì ponu furnisce u mussu, chì dà un effettu calmanti, laxativu è curativi. Lignans, cuntenuti in a farina di lino, impediscenu l'iniziu è u sviluppu di prublemi di u cancer.

Contraindicazioni di farina di lino

Hè cunnisciutu chì a farina di lino cuntene fitoestrogens , chì pò avè un effetti benèficu nantu à u corpu femminili. A stessa circustanza lòggica vene à a cunvinzione chì u cunsumu di farina di lino da l'omi deve esse limitatu è raghjone equilibratu, p'aspettatu di a presenza di zincu, chì hè ùtule à i glanduli di l'omi.