Cura di violettes in winter

Violezzi fiurinu à deci mesi à l'annu. In l 'invernu, ùn anu micca boni n'arosciuli di u sole da foglie, per quessa hè u tempu di restu.

Hè nantu à i viole chì sò cultivati ​​senza l'illuminazione supplementaria. In u invernu, u fertilizazione di fiori in u stoppinu, nantu à i viole adulti i peduncles sò sbulicati. Violezzi in l'invernu si teme di u friddu da u vetru è un scrive nantu à l'urpay. À una temperatura sottu 12 gradi, i radichi cumincianu à curre è a parte aeree. Sottu à i vasu, deve mette un calevale per prutege a violeta da l'ipotermia. Se a bateria hè assai calda, e fogghi ùn sò micca firmati. Per evitari micca, a bateria hè cuparta cun un pappu hatu, chì aumenterà a humidità di l'aria per violettes.

Pudemu cancianu viole in invierno?

Hè pussibule, se ci hè micca altri viaghjà. I giovani viole sò traspurteri cù un sustituzione parali di a Terra Coma. Sguassa tutta a tarra chì ùn mantene micca un cumu. Quandu transplantate u viole adultu o rejuvenating, un sustituzione tutale di a Terra cunse hè fatta. I razzi sò scossu da i surplus de la terra compacchée è di sparghje. E radunarii sò inturniati. L'armata trimminenti deve esse pulita, i spazii cut offi sò trattati cun carbone diluitu.

Dopu un trasplante, a viole vi deve situatu in un invernu per un paru di simani. Pudete rejiminate a pianta sottu u zuccaru nuvellu à e foglie è fendu parti di a razzi. Quandu a vina di una viole hè crescita più di l'annu 2 sm, hè cunsigliu per cutà, sia un pezzula chjucu. Allora aghjunghje l'acqua per raghjone.

L'acqua per u viole in invierno?

In un coltu prufunditu di acqua calita hè spresse, un pezzu di violettes hè pusatu in questu, per ciò chì l'acqua righjunghji i vigneti di u pome, ma ùn si spensa. In un tastu di l'acqua, a pianta inséminate finu à chì u pianu in a pomi hè umanu per u toccu. Se necessariu, u fertilizzante pò aghjunghje à l'acqua. Ùn sò micca fatta più spessu ch'è una volta per a simana.

Ci sò viole chì rispundenu rapidamenti à a mancanza d'acqua. Sè cumprate cusì violeta, serebbe sempre sapè quandu u regnu i vostri fiori. U regnu di invernu ùn deve esse abbundante, questu sarà ricordu. Un cacciadore durà a decadenza di e razzi. Hè da esse assicuratu chì e fogli di mancu ùn tocanu u vetru di i finestichi. In i lotti di u frettu, u viole di l'adveniu deve esse eliminata. U sole invernu pò ancu creme i foglie di i viole. Violet (Senpolia) precisa una temperatura di l'ambienti di + 18-20 gradi è boni d'illuminazione.

E violete fiori in u invierno?

In u vaghjimu, quandu u ghjornu di a luminosità accumincia a dicadenza, una lumina addistrable hè furnita per a viole di lumera, è a temperatura di l'aria hè mantinuta à circa circa 25 ° - in l'invernu a pianta d'interiors florinu ferma. Hè necessariu, cum'è ei ciuri, i viole vi deve esse regularmente, ogni dui simane, alimentati cù ferti cù un cuntenutu aumentatu di potasio (Uniflorus-bud).

Ogni misi, i viole adulti sò cunsigliate per fà prevenzione di a malatia - acqui cun una solu suluzione di permanganate di potasio. U manganese desinfectà a terra, acidificheghja, chì hè assai bona per u fiore. Fertilize a pianta da primavera à vaghjimu. In u invernu, l'alimentazione hè stata vista, postu chì cù una luminezza di lumera, u viulente hè più prubabile di dorme di quellu chì crece. Ma ancu in l'invernu, ci vole à mantene in lume, in particulari i pianti cù foglie foglie. Violetti cù u follatu lighjenu sò più toleranti di u lussu.

E secondu, se i cundizioni speciali sò creati, è l'alimentazione di viole in invierno, fiurisceranu tutta l'inguernu longu. Nant'à i palcateddi, quandu s'illuminanu cù lumineux fluorescente, i viole sò pòtanu tot l'annata è fate un piazzu cù u so culore. Ma lasciatate per un qualchì parechji mesi à l'annu! Doppu l'uttobre, alimentate i vostri fiori è cacciate i pedunculli.