Perchè ùn a fluria Decembrist?

U Decembristu, cum'è a fioritura hè chjamata slumberberger in u populu per u principiu di u fiore in u primu mesi di l'invernu, hè una pianta interessante è piacevule. U fiuritura di u Decembrist è abbundante è assai bella. Sò so fiori sò cum'è tanti fiorini sfarenti tropicale, per accidentally the wandered in i nostri fiori freschi. Per quessa, hè assai offensiva, se di colpu di ricordu u Decembrista ùn in ciuri. Ci hè parechje parechje raggiunati per stu fenominu, cusì fighjeremu più più da dettu perchè chì a bella bella Decembriste ùn si fiureghja è cumu fà prutezzione propriu di a so fiore.

Perchè ùn a fluria Decembrist?

Allora, prima di tutte e cose, fighjemu quì a question: "Quandu u Florista Decembrist?", Chì hè spessu occurutu. U Decembristiu fiore in l'invernu, chì ghjè un altru più notu, perchè micca e tanti e pianti piacenu i nostri virsioni cù u so fiori fiorente in u fratu invernu.

Ma chì ciò chì fà ciò chì u Decembristu ùn si sfumava, è più impurtanti - cumu per scopre a raghjoni per quessa ùn ùn fiura? In fattu, per chì u Decembristu si spiegà, hè abbastante per osservà micca eie rigioni cumplicati per cura di ellu durante l'annu. Cù cura attentiva, u Decembrist ti piacevi cù a so fiuritura ogni annu per parechji anni.

Cumu fà u splendore in decembrente?

Allura, avà avemu a cunzidira sti sti règuli, quali eranu citati prima.

  1. Illuminazione . A raghjoni chì u Decembrista ùn si fiascanu pò esse una mancanza di u sole. Invece chì i Decembristi ùn ci piace u sole di u sole di brillanti è ci vole à mantene in a penumbra, ma in u tempu di l'estiu, anu bisognu à esse cundottu in u barcone, mentri u Decembristiu devendenu chjoppu incù qualcosa per impediscenu a lumera diretta da alcuni. Ma sempre, l'aire frescu è a lumera necessitanu per tuttu e pianti sò sani è fiuriscenu bè.
  2. D 'acqua . A seconda manera pussibule per chì u Decembriste ùn si spumanti, pudete oculpe in regione inadecuate. In generale, eterna u Decembrist necessita un moderatu, ma in l'estiu duveranu più di rego, postu chì i capeddi sò principiati per esse stati in u primu mesi di u vaghjimu, è questu hè u prucessu più impurtante. Se ùn ci hè micca rippu rippu, ùn ci ùn saranu cappi di bocce, è, per consensu, u fiorente di u Decembrist ùn vinarè micca.
  3. Trasplante . Inoltre, u Decembrist necessiteghji un trasplante annuali, è se ha tennate una "vita longa" cun voi in u listinu stessu senza trasplante, pò pudè micca spuntà. U prugnu per u Decembristu deve esse chjuve, postu chì u sistema radicali di sta pianta hè chjuca, se selezziunate un pienu assai grande, u sistema di e razziali di a pianta, pruvatu d'occupà tutta territoriu liberu, troppu trottu in u so sviluppu, chì hè abbastanza dolci per a pianta in casu. Ma quannu trasplantavanu, cambià u fasciu, fate cura à u fattu chì ogni pezza prossimu ch'hà esse una pocu più grande que l'annuncia. Inoltre, quandu transplantate, fate cura di e radici. Da l'insuffizzioni, u cimi di sò solu, troppu bassa o massa alta, u Decembrist pò accumincià à scorri, chì, sicuru, pò causà l'absenza di fiori.
  4. Temperatura . In u periodu di fioritura, chì hè, in l'invernu, a tampiratura fluveru di 12-16 gradi. Questa hè a tempura ideali per u fiorente di u Decembristu. Comu chjamatu, a temperatura moderata o troppu altissima, i radichi di u Decembristu pudete cumincià à pudendu è, in generale, ùn avè micca affettivu a salute di a pianta.

Questu, in generale, tutte e regule chì avete bisognu di sapè, cura di u Decembristu. Cù u so mantellu propiu di i fiori, u Decembrist ti circustà annantu à l'annu, è l'invernu sarà splindente per voi, cum'è mai avà prima, perchè e flore darà un sensu di cunfortu è di gioia.