Verità

Prana hè l'energia di a vita in l'Induismu, questu hè quellu chì move tutti i cose viventi. In stu modu, a trivialità hè l'alimentu di prana, o in altri definizione per l'aria è u sole. Quedete i sinonimi di stu termini sò eterni di soli è i bretarii (di u sopfjettu di l'inglesi) di respira).

Nastesya u sole?

A vita senza alimenta - vogliu veramente vulete perdiri pessimu? Bonu, una persona hà u drittu per fà tuttu ciò ch'ella aggradisce cù a so vita, per quessa, simu avemu a spiegà tutte e sutilità di a transizione à u trifling.

Sicondu i pranoodi (e persone chì vi assicuravi chì ùn mancunu manghjà i solidi fìsici è ùn beanu l'acqua!), A Tranquillità ùn hè micca u scopu di a vita, ma solu una consequenza di u crescitu spirituale. A via à a ghjustizia, in a so opinione, si trova nantu à a rializazione di l'u stessu, un capitu di perchè simu tutti in stu mondu. Pranoyoda hè sensu impurtante di "quì è ora." Questu hè un termini cumplessu chì densamente usa in u so vocabulariu "spiritually advanced" a pirsunalità.

Ci hè parechje metudi per cambià in molti trivialità, ma tutti ci anu una cosa in cumunu - per assicura chì sì ghjutu un ghjornu. Quandu una persona crede in tuttu sacredly, ùn lu faci senza tanta difficultità. E qual'ede avà?

Dieta di "grandi" pranodov

Rimpurtamente realizatu videmu di surviglianza è "studii" clinichi nantu à i pranodami. Eranu cammellu filmatu annantu à u relu, salvu quelli momenti chì si ncuntrò cù i so parenti, pigghianu rigali da elli, sunate e splashed in u sole. Ci hè un dubbitu chì era in questu mumentu, naturalmente, cun vistu, chì prana hà cullatu à i so stomachi ...

Hè micca cunnisciutu per certu chì in u mondu hè più: admiraturi di tranquillità è di l'uttariu Brettuiani, o quelli chì sò ingaghjati per esse l'esse trivialità. L'ultimazione pubblicatu ripetutamente a vigilazione per i gurusi pendenti di a trivialità, chì, dopu à tuttu, una cosa arriccutu un pocu. Certi cum'è u risultatu di rifiutà, è più stupendu o più intelligenti ùn nigava micca chì alcunu cose una piccula chocolate, pudding di vainilla o altre pudeti.

Demu a ricurdari: sopra ùn manghja micca nutizie (qualchese), nè acqua nè (in generale!).

Stupid Mother Nature ...

Sì avete sempre una quistione, cumu si passanu nantu à i banalità, fate un ochju in lu specchiu, per tuttu. Avete una bocca, hà una lingua è denti. Ci hè una gula in chì l'esofago passa. Ci hè un stomacu, intestini, fegate, etc. Ci hè un anu per a scuparta spreta ... Avete veramente pensate chì questu hè tutte bè? L'omu hà evoluzione nantu un tali tempu chì per annulerà tutte l'"acquistione" agonizing seria solu blasfemia!

L'esperienza di l'innocenza ùn hè micca pruvata clinicali di qualcunu, ma a liggi biologica, chì sti chì nisuna criatura vivere pò fà senza alimentariu è acqua, hà passatu spertu per l'esame per pirozzi.

Quelli chì anu "acquistatu" nantu à i pranoods illuminati eranu aspittendu di disappointment o morte. Sì, però, solu una disappraversata, da guariscenza di e consecuenzii di u vardu più veloce ùn hè micca pussibule. Pudete spiigà sta facilità.

I rinui sò un urganu assai impurtante, i glándulas adrenali sò stati particulare in a pruduzzione di parechji hormoni, in particulari quelli chì sò liberati sottu stress. Stress is fasting , è dighjunu hè stress. L' estremu longu hè a liberazione longa durata di l'hormona di l'estressi, cumpresu u cortisol. U spegazione di i glándulas suprarenus sperimenta una distrofija di e so funzioni - cortisol ùn sarà più!
Cù una scassizza di cortisol, ùn hè micca un prucessu naturale di cunvertazione di grassu, di prutezione, di carbuidrati in glucose - u corpu ùn pò sculaccià l'energia da l'alimentazione, constantemente vole un dulce, postu chì ghjè prestu glucose.

Tali sò i consecuenzii di a manciata di famiglia se u surveghjanu.

U tocco finitu

U vostru argumentu di trumma "per" - perchè duvitavanu sianu, perchè ùn hè micca struttura cummerciale? Oh, cridite à mè, i milioni fannu assai soldi. Per riuneta cù u guru, i persone "unfasten" summi sondi, solu per capisce i fundamenti di l'arte. E pi assai ore di seminarii cù cintinara di sguardi, paganu assai.