Angelina Jolie hà vindicatu à tutti cù una bella vista in u restu Gyu-Kaku

Uni pochi ghjorni fà, l'Angelina Jolie, a movie star americana, hà viottu cun dui figlioli Knox è Maddox à New York. U scopu di a visita hè sempre oculta da a stampa, ma assai simponi chì l'stella parlarà à una reunione di u Cumitatu di Drittijiet di u Drittu Naziu, chì sarà oghje.

Angelina hà dimustratu una figura elegante

L'attrice cù i zitelli è u so fratellu James Haven diventa più. Ogni notte, accuminciannu di vennari, a famiglia si prisenta in diverse posti pùblici. A ghjurnata prima d'aiutò Jolie hè stata vegiata in una musica musicale di Broadway, è aieri visitò u barbecue-ristorante di a cucina japonaise Gyu-Kaku.

Un rìgnitu rilassatu è di pacìficu pacìficu suggerenu chì e neurosi è diprissioni chì Angelina hà patitu da ùn persista à tormentallu. Quandu ella ghjùnghjenu à u restu, l'amatori è i paparazzi ùn la mancàtta, anchi i guardii pruvò à firmà. Jolie hà sceltu un vestitu eleganti cù strapelli finti è scarpi altri di u so viaghju à Gyu-Kaku. L'imaghjera era cumplementata da un mantellu grande è embrague. Tutte l'elementi di u vestitori èranu neri. Questa volta in New York, Angelina sempre apareva solu in a ropa di stu culore.

L'omi chì avianu accumpagnatu: Knox, James è Maddox, sò stati vistimenti. Ogni partaghju si prisintetini in un locu in una camma bianca nera è i pantalon bianchi. Inoltre, a so imaghjera era cumplementata cù alcune è lenti.

Leghje ancu

Angelina hè assai preoccupatu di i so figlioli

I paparti anu avutu chì Jolie ùn pèrdite micca vista di i so figlioli, i parenti è i sustegnu, quand'elli andonu per un caminu. Questu tempu i figlioli è a mamma eranu circondati da i guardiani, ma l'attrenda cuntinuava cercatu chì i zitelli ivanu cammendu vicinu à ella.

Ricertamenti, Angelina, parlendu in BBC Radio 4, hà dettu un pocu nantu à a manera chì ella hè trà e so figlioli è e figliole:

"Tutti i nostri picciriddi sò passioni per apprentivi diverse lingue. Credu chì ti bisognu di furnisce a libertà di scelta, in ogni casu, in questa materia. Shiloh vulia cunnosce a lingua principale di Cambogia - Khmer, Maddox hà studiatu russo è alemanu, Pax hà firmatu in vietnamita, Zahara di parlà di Francesu, Vivien decidiu chì volia sapere à l'arabu, è Knox ùn hè micca indiferente à a lingua di gestiti, è hè sempre eserciziu. Inoltre, crede chì i nostri zitelli sianu sceglie u so propiu prufessione. Ùn vogliu esse insisti chì sò diventati attori. Avà sò assai attirati da a musica: scritti è esecutivi. Pensu chì si interessanu à u cinema, hè solu nantu à parte di a produzzione.