Eċċessu di iodu in u corpu

Iodine hè un micronutrienti vitale per u funziunamentu di u organismu sanu. In una basa permanente in u nostru corpu cuntene una cantina quantità numerosa di iodu, è l'archivu tutale hè involuttu. A più alta cuncintrazioni di u micronutrienti in a glàndula tiroidea. Cusì ùn hè micca surprisante chì qualsiasi devenza di a norma, esse u difettu o l'eccessu, affettanu, prima di tutti, l'hormone.

Role di iodu

Iodine hà un effettu, primarmenti nantu à u metabolismu è u fondu hormone. Dandu u 20% di tuttu u jodju in u corpu s'acumule in a glàndula tiroidea, iodine hà una influenza decisiva à l'hormona thyroxin, responente di u crescitu è ​​u sviluppu umani.

In più di sta funzione, a generazione di u calore cundanna ancu in i spalle di iodu.

Perdu u pesu, o aghjustu, è quantu vostru pesu difiere di u normale - hè ancu dipende da u equilibriu di iodu in ellu.

I sintimi di i frasche iode

In principiu, u prublema di l'iodine in eteru in u corpu hè assai menu impurtante da u so mancanza. Da quì sopra, da a strada, circa 200 milioni di pirsuni soffrenu. Ma u superlativu, in generale, ùn hè micca minacciatu di qualsiasi pruprietariu propiu di terra.

A crescita di cuncintrazione di iodu hè un malufficimentu di i travagliadori in industrii grandi è danniggiati cù freti emissioni di vapore di iodu. Hè in casu di dichjarazioni è ci hè una sopra à grandezza crunche di iodu. Hè ciò chì persone si sèrvanu sempri di i sintomi sintomi:

Ma questu ùn hè micca tutti quelli chì ponu cundurà à iodju à u corpu. In quantu à u crònicu, l'eccessu pò esse agutu - più preziosu, avvilu avutu. Iodine in dosis altas hè tòxica è i sintomi sò idèntica à qualsiasi altru avvelenatu seriu - hè vucu è di malheurs . Hè veru, se u surplus hè veramente significativu, u casu pò alcuni un letali u risultatu - una persona di battaghju di shock, perchè in u stessu tempu una gran quantità di endimi nervi sò irritati.

In ogni casu, a bellezza di iodu, se questa parolla hè apprufata quì, hè chì ogni variazione in a dosa affacca immediatamente a prima sintesi di signale. Cù un cummerciu di iodu, u primu chì tenite bisognu à sente a temperatura di u corpu. Sì ùn avete micca signali di malatii infiernatorii, è a temperatura hè stabile sottovalutata - avete l'ipertiroïdismu, questu, un esercitu di iodu.

Iodine ponu tutti oppressioni è attivà u funziunamentu di a glàndula tiroidea - è questu hè u so periculu, perchè simu sane, finu à quale ci hè l'armunia in elli.