Benefizi di u melone

Ci hè molte varietà di melone è tutti sò uniti da un aromu diliziu chì riminiscenu di un sensu caldu, u gustu grande è, per suprattuttu, bonu per u corpu umanu da ogni pocu di melone. L'ultima si trova in a diversa cumpusizioni, saturata cù vitamini, chì seranu discututi quì sottu.

Benefiċċji di u melone per u corpu

  1. Siliciu, fòsfu, sulphuru, potasio , iodine, magnesiu, vitamini C, PP, E, A, B1, B2 - tuttu chistu cuntene stu fruttu cusì bellu. Inoltre, cuntene fibra, àiu foliu, à l'ascorbic acid, pectini.
  2. Sì avete qualchì malatia di u sistema cardiovascular, sanu cù u melone in a vostra dieta, perchè i vitamini cuntenuti in questione, sò in prumezzione cù molti disabili in questa zona. Allora, l'esperti ricanusciunu à cunsumalli cum'è una meda preventiva di ateroesclerose.
  3. Perchè hè un diurettu eccezziunale, un trattatu di melone si pò manghja cun e malatie di rina. Inoltre, pò escece l'exceppia acqua da u vostru corpu, mentre chì u soffrenu di parechji volti.
  4. Hè bisognu di aghjunghje à tutti i cose è u fattu chì e benefizii di u melone hè in u so effettu antiliminticu.
  5. A data, in un periudu di tanti stressi, sti prubbabbilità di e sorpresa di vita, sta verdura hè capaz di restitu u clima aggenti, affettanzatu favuritu à u sistema nervu umanu. Hè un effetti positivamenti hè duvuta à l'"hormone di a felicità", a serotonina, chì hè una quantità considerable in a pulp.
  6. Fibra, ùn solu mellite l' appetite , ma ancu pruduce u colesterulu.
  7. Circate da u fattu chì questu parente di a famiglia di pumparia hè casi u 90% d'acqua, ùn solu ùn sia a qualchissia sedienti, improvisa l'aparenza di a pelle, ma ancu chì elimina pedichi da i rizzi è a buca.
  8. Avezzi di un melone per a salute hè per quessa cuntene l'acidu ascorbic, ùn solu improvà a digestione, ma ancu preparanu u corpu per i friddi di invierno è infizzioni.
  9. Si parleremu di e sementi di melone, da quì à l'omi sò un afrodisaccu, chì hà un effettu in u putere masculinu. Allora, a medicina tradiziunali cunsigliu di cunsumalli fresche in più di 2 grammi per ghjornu, cù u meli.

Benefizi di u melone durante a gravidanza

Questa cultura di melone hè un antidipressore naturali è, datu chì, due à i cambiamenti in u fondu hormone, e expectante chì a mamma hà spessu cambiati di l'umore, è u melone hè più utili chì mai.

U cuntenutu di l'acidulà folicu hè utile, sia à l'urganisimu di preparazione per a gravidanza, è in u primu trimesteru. A u cuntenutu di u sandia, u melone sguette agressivu di liquidu da u corpu, è da cunsiderà, per prevenuta a inzzione, manghjà sta tratta naturali in uni pochi fette di ghjornu.

In casu di retezioni di manzella, pulone di melone, chì cuntene una quantità parenti di fibri vegetali, aiutà à l'intestinali di a donna incinta. Per migliurà a prugna, appricciate a crescita di melone, aiuta à ridivà, di l'annuffu di l'acne, è da l'acne, peccati, spazzuli di pigmentu.

Calori di melone, i so prestazioni è dannu

In a nota à quelli chì seguianu a so figura, u cuntenutu di calori di u verdura hè solu 35 kcal. Hè veru, si ùn parleremu micca solu di e so prestazioni, ma ancu e so pruprietà dannu, vale nutà chì u melone hè contraindicatu:

È ricordate chì deve esse manghjatu 2 ori dopu da u main meal. Inoltre, ùn cumbini micca manghjendu u melone cù altri alimentari, per ùn avè micca pruvucà a fermentazione.