Cumu Amal Clooney hà rializatu u Dia di Donna di Nazione Internaziunale?

A moglia di u famusu attore americanu George Clooney hè in u postu, ma questu ùn hè micca significatu ch'ella hà da pudè rinunzià u travagliu. Amal Clooney, un avvocatu famusu di i dritti di i di i diritti umani, hè rinumatu per piglià clienti abbastanza complicata chì anu statu, per esempiu, captu da IGIL o da parechji anni perseguitamenti pulitichi.

Amal Clooney

Amal ùn si jieqfu working Nadia Murad

Ancu prima chì a coppola Clooney hà amparatu chì pronta diventerà un genitale, u avvucatu decide di difende à a tribunale Nadia Murad, una picciotta chì, durante un longu tempu, era un servitru sessu in a captive di IGIL. U 8 di marzu, i paparazzi capisci à capu Amal, allughjaru l'ONU cun Nadia. Da a infurmazione di l'infurmazioni, divinni chì l'avucatu cù u clientu era prisente in u preghjudiziu predefinitu, chì hà sullivatu l'issueu d'attribuisce u nomu "Genocide" à l'azzioni di IGIL riguardanti i Yezidis. À a reunione, Amal hà sceltu un vistitu nìvuru da a moda Nina Ricci, cunzistenti di foglia di ucechju è una chjappelle chjesa. L'imaghjini di a donna hè stata supplementata cun un saccu di lumi, cù un pappu di colore multitù cù un capelli ghjinirosi è di soli.

Amal Clooney è Nadia Murad

L'altru jornu in a so entrevista, Amal hà dettu di u so travagliu:

"Cumu hè chì tutti i crìmini cungiati da IGIL contru i Yezidis ùn sò micca cunsiderate in a Corte Internazionale di L'Aia? Eccu un genocidiu di acqua pura è si deve farverà. Inoltre chì, aghju fieru chì dopu à u mo matrimoniu, divintassi un publicu pocu. A me fama m'hà aiutatu à chjavà l'attenzione à u prublema di u genocidiu è di più di più persone interessate in questu tema. Credu chì a nostra sucità hè in u mumentu giustu per ridivà l'organizazione terrorista.
Leghje ancu

A sera à Amal hà cunnessu cù u travagliu

Dopu à Clooney à u mumentu assistitu à a riunione in l'ONU, à a sera, andò à un restaurant per una riunione di cummerciale. Comu l'accessorii vicinu à Amal, à questu avvene sò state discututi quelete prublemi di sustegnu: a prutezzione di l'accusati è a preparazione di documenti. A strada, per u viaghju in u locu Amal marcò un vestitu russu in i ghjinochji da a marca Diane von Furstenberg è un mantellu rossu di luci. L'imaghjini di a donna hà supplementatu u culore corale cù una sacchju è e barche neri.

À a sera, Amalu visitò un ristorante