Vriesia splice

Vriesia splenriet hè una fiora tropicale exotica chì pertenece di bromeliade. Trà a so famiglia hè cunsiderata a pianta più termòfila. È ùn hè micca surprisante, perchè a so patria hè Sudamerica. Per piace a vista di sta pianificanti in casa, hè bisognu di sapè cum'ellu hè a cura di a fiore Vriesia.

Care per Vriesia splice

Coglie una fede necessaria un certu cunnuscenza in quantu di temperatura è in parechje rispetti:

  1. A tampiratura di l'aria in l'abitazione induve a pianta hè cultivata ùn devi esse menu à settembre, ma micca più di vintu cinque centu Celsius. Hè ricivutu chì in un annu a temperatura hè di circa un pocu livellu.
  2. L'illuminanza ùn deve esse micca intensa. Hè megliu di salvà a pianta da u sole di u sole è impregnà in a penumbra.
  3. L'acquessi diversa secondu a staghjoni: in a primavera è l'estiu deve esse abbundanza, è in u tempore d'invernu, in modu di moderà. Inoltre, a pianta deve esse sprachjata à ogni ghjornu, perchè hè assai higrosu.
  4. U tarrenu per Vriesia hà bisognu di solitu è ​​duveranu dun palisatu di giardinu, torba è muscola di sphagnum in proporzioni ugguali. A staghjoni di u bacinu di u bacinu ùn hè micca menu di un terzu di a pignatta.
  5. Oghje nantu à a vendita hè tutta prima in primavera o estiu, duie volte è cù l'aghjunzione di fertilizzante per fiori .
  6. U trasplante di piantaghjia hè necessariu durante a siparazione di e fede chì sò stati usati per a ripruducazione.
  7. A ripruduzzione di Vriesia hè stata fatta da traspurtà e foglie separati in tanti venti à cultivà, mentre chì a matriz matri dies cù u passatu di u tempu.

Vieri di i fiori di farraghju à aprili o da maghju à lugliu. À u listessu tempu, u fiore ci pruduce un spike in fiore, a larga di quale a qualchì volta alcuni 50 cm. À questu pedunculaghju allargata, in l'urdinariu, ci sò u fogliu di culore. Vriesia in bocca centu mesi, è parechji spezii hibridi - tutta l'annata.