Centurion Delphinium

Trà i numerosi pianti nantu à i lupini di fiori è di e posidenzi privati, pudete truvà un involuve, à dui metri d'altri viulenti brillanti - stu delphinium. A pianta havi assai variità è tutti sò belli in u so modu. Ùn sò micca soli cumunu in ogni locu ubiquitous, ma ancu terri, u diametru di i fiori di alcuni alcune 8 cm.

Grade di u Delphinium

Un hibridu pocu cumuni di a pianta delphinium "Centurion Sky Blue" . Hè un pocu più nè di i so contraparti di a spezia è righjunghja una altura di solu un e un metru metru, ma i so boni fiori bianchi cù un centru biancu fascinate a vista.

Un sensu uriginale di lu delphinium "Centurion pink" - freccia di un corpu rosu sulla cù un tintu lavanda è un medium biancu. I fiori Terry anu una forma insolitica - micca solu di rive, ma cù petali densamente situati. Sta piantagione hà effitttu fussighjate micca solu in u cœur, ma ancu com'è un ramellu cum'è un rigalu.

Delphinium "Fountain di Crystal" di culore biancu nè à dui metri d'altri risate i so mancu, arcu frecked. Incredible beauty terry gramophones decorarà ogni rincova di u giardinu. I fiori sò sbagliati è pussibule assai spiculi.

A varietà "Astolatu" cù un fiori carcomuni rude è un core morente teni parechji petali sviluppati, grazie à quale stu tipu di delphinium s'assumiglia assai uriginali è pocu cumuni.

Trà u settore di varietà derivati, i siguenti meritanu una attenzioni particulari:

Cultivazione di delphiniums

Per esse u primu fiori di i fiori da a fine di l'estiu, ci vole à travaglià e sali in u feraghju à u marzu. Pruvene in quasi dui settechi è cura particulare ùn deve micca solu più di altri pezzi. Da maghju à ghjugnu I pianti ghjovani sò piantati in terra aperta in u terrenu tortu.

Siccomu u delphinium hè una pianta perenne per elle u locu perchè avissi a essiri trattatu cun cura, perchè quì u fiore si sviluppà circa 10 anni in una fila. Sì tutti i travaglii di piantazione sò fatti à u tempu, in Augustu puderete vede i primi fiori. Se semi sembra in a pianta aperta, a fiora s'infurcà l'ìndimu veranu.

Hè nutata chì a multiplicazione di u delphinium cù l'aiutu di e mane ùn ùn dà un risultatu pusitivu è da l'arbulu bellu ùn sò micca sti babies in tuttu. Dunque, a propagazione di sta pianta si rializeghja da e tinghje.