Cumu u genivu

Ginger, anche anch'entà a stata exotica, assai senza pretensione. È ùn hè micca maravigghatu, cù l'amore per u so cunsumu, s'hè sviluppatu, è l'intaressu in u tema di cumu u genaru hè ghjustu è si hè pussibule cultivà in casa.

A risposta hè definittiva pussibule se vive in u "sud", in India, Asia o in Australia. Puderete cullà una vendita decente è stabilisce a so supply industriale.

Sì vi vanu in latitudini più sittintriunali è u sole ùn hè micca tantu, ma ci sò ardenti occhi è un cagiunà incontrollable, a risposta hè ancu positiva. Solu cultivamentu industriale ùn hà micca travagliatu, ma per crecià un paru di rootlets, espere for flore è hè sempre assai piacè di u prucessu - questu hè sanu sanu à u vostru putere.

Riproduzione

A ripruduzzioni è u cultivo di ghiavanu sò in eternamente ligati cù l'altri. U fattu hè chì u genaru riproduce vegetativamenti. Dunque, noi compru in a buttiglia l'arradicata più chjera è più fresca, circà quelli chì sò rizzi, quantu più, sò megliu.

Tintau a razzi in "pezzi". Ogni "piezzu" deve esse in a rimane. Se ùn avete micca capace à cumprà un fruttu cù riney, mantene in un locu cale è umidu per un paru di ghjorni - certamenti apparentanu.

Land

Pigliemu una pignata chì hè larga è micca prufonda, sapete chì a razzi di ghienzu criscinu - da parte, micca prufonda. Plantemu in u pianu cun un bon drainage à una bona distanza da l'altri. E stanca constantemente è sprinkled, mantene a pignata in un locu caldu, ma salvu di a luz di u sole.

Result

Avà infurmatu cumu quantu ghjustu criscciu ghjustu. Doppu 1-2 mesi poi li primi risultati verdi. Dopu à 6-8 mesi, pudete riesce u radice à maturu. In ogni casu, se qualcosa qualcosa di rende chì ùn hè micca cusì, aghjunse u prugna in un locu friddu per l'inguernu. Leppi è sprochchi sputalli, ma a ràdica survigliarà. È cù l'arrivata di u calore, a pianta continuà a so criscenza, è puderà cullà a "cugliera" prima u annu nantu.

L'annu 2-3, sè vo ùn tira micca a raghja da u pianu, u to ghjustu u togheru. In questa ora, pudete cunsumà i so foglie in una insalata, ma micca fà freti à spessu. Spine ùn hè micca ancu "cum'è" è si prumessi a criscenza.

A felicità di u jardine

Di sicuru, ùn avete micca un omu guariscutu, ma ti serete furnitu cù un pruduttu naturali per ghenzu in casgiu o da tè ginger. Iè, ùn hè micca questu. U cultivatu di a ràdica di ghienzu hè un rituali chì ghjè digià guariscenza in sè stessu. Amassi è attenti à a vostra pianta, perchè u ghjincu torneraghju a vostra energia. Prima assòrbinu, è poi sate cun ellu, quandu tu avete a vostra té ginger tea cù biscuits.