Turneu i pumati in a terra aperta

Ùn parechji pirsuni sapanu chì assai amatu di parechji, tomates succicenti è brillanti, si cullucò à l'Europa da u Columbu, per un pezzu tempu eranu cunsiderate cummincible è ancu venti. Per un bellu pezzu, sò cultivati ​​solu per scopi decorattivi è e tàvule ùn sò micca truvatu finu à a fine di u XVIII sèculu. Dopu questu tempu avè passatu assai anni, è ùn ne hè nunda chì ghjè soru da i pumati - sò amatu di l'adulti è di i zitelli, l'avianu crudu è preparanu in parechji maneri. Hè impussibile di cunghjittàglienu un paisanu di pezzu senza pumati crescenu nantu à questu. In i metudi principali di l'agro-tecnulugia di u pumadoru in u campu aperto è seranu discututi in stu articulu.


Tomate cultivatu in l'apertu: momenti chjave

  1. Per i tombi per riceve un massimu di u sole, un locu per plantà ci anu esse elettu scrittu.
  2. Prima di ripiglià i pumati in a pianta aperta, u pianu nantu à u lettu devenu esse trattatu traversu u funziunatu cù sulfatu di cobre o di clorur di cobre.
  3. Pieguri per attrattura si deve esse digiinatu u ghjornu prima di turrate i pumati in a terra. A distanza annantu à i buchjole deve esse mantinutu à l'ordine di 30-50 cm, è i pasce sò lasciate entre 50 a 70 cm. In ogni cibo hè necessariu di cumprà di humus, superfosfat (150-200 g), chloride di potassiu (30 g), urea (30 g) 50 g). U cuntenutu di i pani sò chjete d'acqua è mischisfattu.
  4. U ghjornu dopu a preparazione di i tocu, pudemu avianu i pumati in a terra. E si i piantini di tomate sò stati cultivati ​​in velli turchi, hè in un pozzu cù un pote. Ùn àbbia paura chì i mura di pote pò intarfiriscia cù l'evoluzione normale di u sistema radicali - dopu à un tempu chì a turba se spiega. U ghjornu per u piantazione di e crescita hè megliu à sceglie chjucu, o per pona in a mattina o sera, quandu u sole ùn briona micca.
  5. U pumati di acqui in u campu apertu hà ancu i so sutilmenti. I primi ghjorni dopu à cultivà e piantini ùn hè micca spulatu, è poi devastata cum necessariu, ma almenu una volta per a simana. Per stimulà u crescita di u sistema radicali, a regione devessu necessàvule esse prufonda, abbundante.
  6. In l'arbureti di u tomba di ghjunghje nantu à u primu stadiu di u sviluppu: annunziatu da u 15 ghjornu dopu à a pianta è cun una freccia di ogni 10-15 ghjorni. Allora l'applicazione di fertilizanti deve esse firmatu finu à chì l'ovaru hè furmatu. A aplicazione eccessiva di fertilizzanti di nitrogenu pò escisione sfurzatu a furmazione di l'ovari.
  7. Un prerequisite per una bona vaghjula hè u rinforzu di u solitu è ​​a distruzioni di e male.
  8. Assicurà una vendita perfetta, minimizando e custos di u travagliu, aiutavanu a mulch the soil . U soffiu sottu i pumati ponu esse coperto cù una capanna di prufanatu o turfà. Una variante perfetta di u mulch hè u mulch di palla picca.
  9. A lucerne puntuale è pruvene di u pumadoru in u campu apertu hè unu di i cumpunenti mpurtanti di una cose perfetta. Prima di tuttu, l'arbuli aghjustati ùn fallenu micca sottu à u pesu di i frutti è, sicondu, serà più piacevule à caccià. Comu materiale di dressing, pudete adupicà foglie vechji, pantimediasi o qualsiasi altru materialu utile di u largu suffissu, cutatu à tinglie 3 cm di anzianu. Comu sustegnu, sò stati scontri cù una altura di un à dui metri. L'intesu sò inturnigati nantu à a terra per 25-30 cm à una distanza di 5-10 cm da l'arbulu. A striscia di tela strappa u fustu di l'arbulu, per ùn fà per dannà, è l'attaccà à u peg. Ùn hè necessariu di salvà è reutilizà i venditi parechji anni in una fila - perchè pudete infettà i prugne cù phytophthora è altri malatii.