Ipoplasia di a placenta

A placenta alimenta u zitellu in u corpu cù l'ossigenu è i nutrizi. È se qualcosa hè sbagliata cù a placenta - pò influenzallu u sviluppu di u zitellu.

Nurmalmenti, u spessu di a placenta hà da cunnessione cù u periodu di gravidanza. Sì sti indicatori sò sottu u normale, i medichi diagnostichi l'ipoplasia di a placenta, chì indica chì a dimensione di a placenta ùn currisponde à a norma.

Distingue l'ipoplasia:

L'ipoplasia primaria ùn hè micca trattava, è a maiò parti spessu indetta una patologia genetica in u sviluppu di u fetu . In ogni modu, stu tipu d'ipoplasia hè pocu compitu.

L'ipoplasia sottucutaria occughjanu in una sfondate di u sangue di u sangue poveru à a placenta. In questu casu, cun un diagnosi puntuale, a situazione pò esse riittata è dà nascita à un zitellu sanu sana.

Ipoplasia di a placenta - causa

U sviluppu di l'ipoplasia pò cuntribuiscenu à l'infezzione chì a donna soffruna, l'hipertensione, a tetanusis tardi, è l'ateroesclerose. Inoltre, u gruppu di risichendu incù parechji femine chì anu cunsumatu, drogu, è e femine chì fuma.

Ipoplasia di u placenta - trattamentu

Per stabilisce u diagnosticinu definittivu solu una sola inspezione di i US di una placenta, hè impussibile. A placenta hè un odeicu particulari, per esempiu, in i donne in miniatura, u locu di u zitellu hè moltu più chjucu di quellu di e donne grande è nurmale. U sviluppu di a placenta avà deve osservatu in dinamica, è ancu studienti supplementarii analizati. Quandu stu diagnosticu, l'indicatore principal hè u sviluppu di u fetu, à dì u cumpletu di tutti l'indikatore cù a durazione di u gravidenza. Sì a dimensione di u fetu hè tutale cumpletu cù a norma, hè prestu di prima per parlà di una anormalità di a placenta.

In ogni casu, se u diagnosticu hè cunfirmatu, ponu esse misurati. Per questu, prima i medichi stabiliscenu a causa di u sangue di u poviru sanguinariu à a placenta. Hè assai impurtante per eliminà a malatia, chì hà purtatu à una piccula placenta.

U trattamentu, per regula, hè passatu in un ospitalu, una donna hè prescribed drug, chì migliurà u flussu di sangue à a placenta, è ancu trattà a so malatia sottucenti chì hè a causa di l'ipoplasia.

Hè necessariu di vigilà dinò u latru di u fetu, è u so muvimentu. Dopu tuttu, si a placenta si dete aduprà e so funzioni, u fetu pò esse.

Sicondu u gradu di l'ipoplasia è a cundizione di u fetus, una donna pò guadagnà un ingaghjamentu da cesareà .

Cù trattamentu puntuale è a surviglianza medica constantu, u zitellu nasce in tuttu è salutu sanu.