Ashley Graham cuntinua à sorpassà i fannini cù imaghjini senza rettili

L'American Ashley Graham, chì hè u mudellu più grande di più in u mondu, si manifesta inde fieru à i fannii u so voluminoso, ma assai corpu sexy in swimsuits aperti. Sembra chì i vestiti d'assicuranza è e calzature sò a ropa più preziosa di bellezza. L'altru ghjornu hà participatu à una rivoluzionaria filmografia per u prugrammu di tutti, una marca chì si ponu cum'è l'emblematicu di u kittu di u corpu.

A publicazione di i persone per tutti (@swimsuitsforall)

L'scelta di u mudellu era micca accidintali, perchè Ashley hà participatu à u sviluppu di swimsuit sketches for the new Ashley Graham x Swimsuits For All line. U travagliu nantu à a cullizzioni, u mudellu pruduttivu cercatu di cura di e zitelli cun forme volinu. E hà fatta.

A publicazione di i persone per tutti (@swimsuitsforall)

U campus di publicità cun Ashley in u rolu di titulu hà ricivutu un titulu provocativu Power of Paparazzi. U so funziunalità distintiva hè a sana manca di prucessa in u Photoshop. A funzione principalu di i fotògrafisti, i stylistichi è i mudelli era di pruvucari à e zitelli chì qualsiasi corpo femminile, senza circumbe di i volumi, pò esse attenti è attrattivi è appetizing.

A publicazione di i persone per tutti (@swimsuitsforall)

In l'imaghjini, chì si ponu vede in l'Instagram, nantu à a pagina di marca, Ashley hè firmatu à a spiaggia in Miami. Dà cun l'espressioni senza prufunni mostra stretch marks e cellulite, affirmannu chì tutte e sti cosi ùn importa micca.

Ashley hà dettu chì questu u so travagliu hè assai distintu di l'altri campagni di publicità. U mudellu aspetta assai chì sti ritratti faranu chì e donne anu adduveru novu, è capisci chì a verita bellezza pò esse solu induve esse l'amore per ellu è a capacità di godiri a vita di a vita.

Ashley spunta à a cascata è ùn era micca apprezzatu da tutti

A pagina di a belle bustita in Instagram, ci sò parechje fotugrafii picculi in un swimsuit. A zitella pruvò à un stampu leopardo è i so ritratti pruvucavanu una tempesta d'emozioni. U vestitariu di battagghia, sicuru, si situeghja à Ashley "cum'è un guante", sgradendu u so corpu enormi, ma assai sexy.

Leghje ancu

I subscrittivi di u mudellu-pyschki scrivi ch'è ella fù affezzione da u so valore. Ma micca tutti i cumenti sò pusitivi. Ci era un locu chjappu è i diritti di i pranti di l'averebbe: avìanu capisti chì i ritratti di Graham anu eranu fugliale è ùn era stata assai longu per una donna fatta per andà in una dieta.

A publicazione di i persone per tutti (@swimsuitsforall)