Cumu insignà à un zitellu à ordine?

L'ordine in a casa o a so assenza ancia in modu l'umore di tutti i membri di a famiglia è l'ambienti in a casa. L'abitudine di unu di i membri di a famiglia di ghjucà e so cose, affascinati i prublemi nantu à a mantene l'indegnu nantu à e spalle di l'altru, pò diventà a basa per sempre disputa è dispiacenza. Hè statu vechju annunziatu chì a maiò parte di i richieste parenti sò diretti in relazione cù u fattu chì u zitellu ùn vole micca di sguassà jucà o pussibuli persunali, scatterte, etc. A maiò spessu, i paisaghji ùn sapìanu cumu fà esse situazione, curse è vergeri à i zitelli, intimidate, amminiscenu cù punizioni, ma u risultatu d'accussientu cumu hè assai curtu - pudete piglià un zitellu per esce da a stanza, ma ùn deveru bisognu di mantene l'ordine permanente. Dopu tuttu, i zitelli (cum'è l'adulescenti) ùn deve micca bisognu di u regnu, simpricamente ùn anu avutu i malignu.

Fighjà mette in modu efficace à cumu fà insignà un zitellu à ordine:

  1. Prima di tuttu, ùn si scurdate di u vostru esemplariu persunale. Nisun murali sarà i zitelli sughate si vede parechji pariri imprecisi ogni ghjornu. I parechji ùn deve micca pensate di cumu fà un figliolu per lavè i ghjucarii, ma per cumu si poni l'insignà per esse precisione, per fà u modu di una norma vitali è una necessità.
  2. Aiutà i zitelli è insegni. Questu ùn significheghju micca chì avete aduprà tuttu ciò chì hè ghjuntu, appena si cunghjunghjite u prucessu. Pudete cumparisce rispunsabilità: per esempiu, scumpete u polu nantu à i staleghji altri, induve i zitelli ùn ponu micca quì, mentre ponenu i so ghjucate, i libri è i persunanti privati ​​in i so locu.
  3. Spiagnate à i figlioli per quessa hè impurtante di pulita. Dite infurmatu nantu à i periculi di u polu, cumu degnerà capisce e cose, spiegà chì i ghjoculi sparpule si ponu pirdutu o rotulanu quandu qualchissia passanu accidentalmente. I zitelli l'avè capitu chì a cleaning ùn hè micca un capricci o un punizioni, ma una necessità.
  4. Unu di i mètudi più impurtanti, cumu di abituà un zitellu à a precisione, hè di creà e cundizioni per un mantenimentu simplice di l'ordine. Questu significa chì in u spaziu di i zitelli hè megliu utilizatu mobili è materiali chì ùn deve micca bisognu di cura.
  5. Aiutà i zitelli mischjate un locu per l'affari. Nzè cun u zitellu elettu oghje è induve eddite, sceglie l'esiliu in l'armari per ogni tipu d'articuli, cumincianu i casi per ghjoculi, mantelli, etc.
  6. Ùn fate micca a limpieza un castigo. Coercion, reproche è agressione pò solu pruvucà a prutesta è a disgust.

Trascuntinu u perfeccionismu è penseru constantu à cumu fà insignà un zitellu per lavè ghjoculi. Ùn facenu turnà in a tragedia. Ricurdà chì da u tempu, ogni zitellu, ancu in i famigghi più organizzati cù i zitelli più preziosi, ùn manca in legumu, è questu ùn hè micca u mutivu di disputi.