Cubi di Nikitin "Cogliu u Patru"

Oghje hè una numerosa numerosa di e tecniche di sviluppu inizjali, in quantu un gran numaru di diversi prestazioni, secondu a quale l'autori facultanu parenti cù cumpagnie cù i zitelli da una età curretta. I più famusi è populari di elli sò i metudi di Maria Montessori è Glen Doman , ma ùn sia più attenzione si merita u sistema di sviluppu iniziu creatu da l'educatori Soviètica Boris Pavlovich è Lena Alekseevna Nikitin.

U metu di Nikitin, o u sistema di Boris Nikitin, hè un cunghjettu di sviluppu, creativi, i pratichi intellettuale per i zitelli di parechji età. In questu articulu seguiteremu nantu à i taglioli "Fold the pattern".


Descrizzione di u ghjocu nantu à u metudu di Nikitins "Fold the pattern"

U jocu sò cunsiglii di 16 cubicci, u listessu tamantu, a longu di una punta hè 3 cm. Tutti i carritteri di ogni cube sò necessatuamente dipinne diffirenti, in 4 culori. A forma di i latiti hè ancu diverse (trianguli è quadri). I Cubi sò cumprati micca solu in a tenda, ma dinò assai fà cuncessu in modu indipendenti, utilizendu a literatura appropritata.

Da questa quantità di cubbi, hè pussibule di aghjunghje una cantina improbabule di i patti diversificati. U primu, u zitellu hè attribuitu l'uperazione di pattighjà un certu patronu, u prublema inversu hè di scrive una figura, chì hè furmata da cubbi è, finalment, l'ultima - per avvicinà è crea una nova imagina indipindente, spone à spiegà ciò chì hè nantu. Prima, i zitelli partenu da ghjucà solu cù 2-4 cubeti in un tempu, appena gradualmentu in u ghjocu tutti i novi imagine.

I partiti di Nikitin "Cogliu u patru" ùn sò micca solu assai di i zitelli, ma ancu assai incredibile per u sviluppu primu. In u cursu di e classi, i zitelli sviluppate l'imaginazione, l'abbilitati prufessiunale, l'attivita creativa hè attivata, u zitellu aprenda à analisi, sintetizza, è più tardi inventa novi modu novi. Inoltre, u zitellu ùn principia a distinguishà trà i cuncetti di "picculi - grande", "bassa - alta", ricorda i culori basi è assai più.

Per u ghjocu secondu u metu di Nikitins "Fold a pattern", un album cù cumpagnie hè ancu acquistatu in più. Hè offrittu una varietà di sculture chì ponu esse di cubbi, è a cumprenda sò strutturati in u livellu di cumplessità.

À quale età pratice sta classe?

I Cubiti di Nikitin "Cogliu u patru" sò dritti per i zitelli da dui anni, ma pudete cumpariscerà a so figliola prima. U ghjocu hè un culore vivu, cusì hè sicuru d'avè ancu babelli finu à un annu. Certu, un zitellu pianu pocu inizialmente utilizà cubbi per altri propii. U foglie sbattinu l'uni à l'altri, piuma in una casula è, sicuru, pruvate à a dentione. In questu ùn ci hè nunda chì preoccupa, postu chì i tazzi di Nikitin "Fold the pattern" sò fatti di legnu chì hè sicura è ùn ne ùn anu impurite preghjudiziu.

Dopu à 14-16 mesi, u zitellu pò digià mette u cubu nantu à l'altru, preparanu à seguitu un à l'altru è, sicuru, fighjanu nantu à una varietà di patti. I parechji vi fìanu amparà à i so figlioli cumu fà moltu di cubi, custruisce turretti, chjusi è molti più di elli, mentre chì sempre esse spiegatu ciò chì hà fattu. Ùn simu micca dettu s'ellu u zitellu aduprà solu u vostru edificiu, anch'ellu averà imparziatu tuttu è tuttu.

Dopu dui anni, migliori sò interessanti di ripetiri dopu à voi, è hà in modu indipendenti, hà custruiscenu diverse strutture è facilità simuli di cubbi. In più, secondu l'età è u sviluppu di u zitellu, prupone torna più di più di difficultà, è prontu u zitellu stessu vulerà ghjucà cun voi, è invintà nove mudelli originali.