U Metu Glen Doman

Ogni parente vole crià un zitellu prodigiu da u so zitellu. Chì ùn hà micca vinuti cun maestri è psiculogi per aiutà in stu questu. Molte tecniche muderne permettenu babiesi in i casi da i pani. Unu di i più populari à queste hè u sistema Glen Doman. U pulitariu militare G. Doman in l'anni 40 hà apertu l'oppurtunità di rinfurzà l'attività di u core in u zitellu. U risultatu di u so travagliu era un successu stupidu, quandu i zitelli dipendenu in u so sistema, principiavanu di svià i so parenti in u sviluppu mentale in u 20%. Cum'è qualsiasi sustegnu pedagogicu, a tecnica di Doman in u primu modu di sviluppu tenenu risponde positius è negativu. Intendemu è capisce stu sistema è evaluate a so effikaċja.

U mètudu di Doman - carte "magic"

Ùn hè micca un segretu per qualsu qualchissia chì l'attività fisica è mentale di u zitellu à trè anni hè fermamente interrelata. Per fà varii movimi, u zitellu sviluppeghja u so cervu, è apprendu u prucessu di penseru, u zitellu activate è riserve naturali. Glen Doman, chì era un fisioterapeuta, hà cridutu chì i zitelli à un annu anu una capacità unica per apprendre. Perchè, avendu creatu a so propria metodulugia, hà cunsigliatu di principià per trattà cù u zitu praticamenti di u diaperu. I carti di sviluppu di Doman èranu creati per travaglià in dui stanzi - u sviluppu di e dati linguistichi è matematiche di u zitellu. L'autore di a tecnica hè sicurau chì sti dui tipi di l'attività mentale sò innate. Numerosa pratica hà pruvatu chì i zitelli chì anu sviluppatu da questu sensu stu sistema diventanu un populu eruditu è ​​successu. Da a nascita, quandu u cereu hè sempre furmatu, i zitelli anu da capiscia chì ùn ci hè micca un limitu à a perfezione. Hè per quessa chì a tecnica hè bisognu à appiicà in a nascita, quandu u cereu ùn hè micca ancu cumpostu.

Cumu fà i carte di Doman è cumu travaglià cun elli?

Unu di l'avvanzi di a tecnica hè chì pudete fà e carte di Glen Doman cù i vostri mani. Per fà questu, avete bisognu di una cartulina bianca nurmale, chì avete bisognu à chjappi di 30x30. Se pensa à sviluppà i capacità linguistichi di u zitellu, allura i pranzi essiri rittàngulari. Fighjendu un esempiu di cumu fà i carte cù figuri à 10 cù u metudu di Doman:

U primu principiu hè imprudatu durante l'insignamentu. In i carti, e parolle sò scritti in grande lettere, è in u reversu sò ripetuti per ch'ellu puderete vede ciò chì vede u figliolu. Se tenete una stampetta, questu feremu più faciule prusperatu, perchè puderebbe stampà cartuli cilesti più veloce di gràzia.

I cartoni di Doman Glenn, cum'è qualsiasi tecnica, eseguite esistenti cù assai reguli. Hè impurtante per ricurdà quelli di prima di inizià a furmazione è ùn ne scurdate mentre di travaglià cù u zitellu.

Ricurdativi, più chjucu u zitellu, più faciule serà u studiu per ellu.
  1. Praise the child per i so successi. Allora sarà più disposte à trattà cun voi.
  2. Fate u vostru zitellu una carta micca più di 1-2 sondi. Duranti stu tempu, avete bisognu à dì una parolla chì hè scritta annantu à una carta o un numeru, se sè stanu math.
  3. A manifestazione di carte cù e sti paroli ùn deve esse ripetutu più di trè volte di ghjornu.
  4. U più novu materiale intru entrà ogni ghjornu di furmazione, più u più chjucu puderà ricurdà. Se u zitellu riceve more carte, fate più.
  5. Ùn fòrsenu u zitellu per fà quellu chì ùn vole micca. Ricurdativi chì un zitellu puderia stancu, quellu chì pò esse di l'umore, etc. Se avete chì u zitellu hà diventatu distractatu, postpone furmazione per un tempu.
  6. Ùn bisognu di trattà cun u so figliolu ogni ghjornu. Hè ricivete di sceglie u stessu tempu, perchè chì u zitellu ùn sà ancu chì avà esse una occupazione è aspirava.
  7. Preparate pè e classi in anticipu. Cuncilià e carte per chì ogni volta a secùncia di e parolle è i figuri sò diffirenti, è ancu parechje materiale cumparisci trà l'antichi.
  8. Ùn hè bisognu di ricumpenza u zitellu per i so successi cù qualchi dulce è bè. Inutili, avarà una associazione chì a furmazione hè assuciata à qualchì sapori.
  9. Cuminciate i classi quandu u zitellu hè in una bona amur. Ricurdativi chì u sviluppu di u zitellu ùn deve micca turnate in tortura. Avissi bisognu di piglià i vostri accadute cum'è ghjocu. Allora i vostri tiatori li purtarè gioia.

I difetti di a metodologia di Glen Doman

Infine, vale a dì chì a tecnica di Glen Doman hè a so distazione. A principal hè chì u zitellu hè passivu duranti i classi. A tecnica ùn insegene à ricurdà, ma per micca riflette. Cusì, u zitellu assume assai quantità d'informazioni, ma a percepzioni emozionala di l'oggetti studiatu ùn hè micca implicatu. Ùn vede micca darreri a parolle è i figuri di i veri studiuti. Perchè, per ùn turnà u zitellu in una "enciclopedia intima", in più di e categurie cù i cartoni, hè impurtante per vede e cose cumu si parechje, ciò chì hè stata studiata, è in u casu di figuri, hè vale a pena per principià studià quantità proprietà di figuri in parallelu.

Ricurdà chì u sviluppu di u zitellu deve esse armonii. E se decide di crià un grande omu, ùn si pò micca ristituiri a carte. Ughjettu di u primariu hè un travagliu enormu. Ma i so risultati ùn deve micca avè espertu è definisce ne esse postivu.