Ose bakedu cù manzili

Un pumu nantu à una tavola festiva hè sempre un alloghju bè, in particulari perchè ùn hè micca assai difficiule di preparà, perchè tutti i guardià in a casa puderà sapè cumu furnisce un pieno cù mani in a manica. Eppuru, è parechje persone sò felici cù pi cocchi di stu paese, pruvatu di brillarze cù e so capacità culinaria in fronte di u sessu oppostu.

Ricette di un pate furnitu in u fornu cù manzili

Questu quì forsi anu u più riccu praticatu è più famosu per l'oca di coccia, ma cù matessi chjuchi chì permettenu à stu pezzu "ghjucà" in una nova manera.

Ingredients:

Preparazione

Comu sempre, cumincià cù i prucessi preparatorii: cut off excess fat around the abdomen, lavà l'uperaghju, sopratuttu fendu curazioni à l'internu di a carcassa. Dopu à paura, hè bisognu à secredu l'oca cù i bagnati è fenda mette à fianc'à u fioru, fate un seccu à più, finu à piglià u marinatu. Cuntene u salinu, pepite, timore è ete altri farivi piccanti chì amate cù l'oliu d'oliva, è aghjunghje a misura cù l'ughjettu da l'esternu è l'internu. Oghje l'oca in u film è lasciate à marinaru in a frigorifera per a notte o per 5-6 ore, se cascu u sole ghjornu. Prima di mandà l'oca in u fornu, rinfriscà i zitelli di e manzili, tagliate i pezzi in quattru pezzi, è pochè tagliate ogni casu in mette. I taglioli di mandarin sò ancu esse tagliati à mità è ponute in pignatti a manzili. Squeeze u zucchero di a mezza limone nantu à u fruttu, è busciu l'acquavita. Avà firmatu, sottu u globbu, pozzu fruttu in l'oca e cose à l'abdomen. Squeeze u zucchero di a secunna mità di u limone è a gridà bè. Avà l'oca hè pussìbule pussibule è avè bisognu à esse imbruttatu in una manica è mandatu à un incestu prechevule à 200 gradi. Dopu à una ora, a temperatura hè devia bassa à 180 è alevassi à 1,5 ori. Sì l'oca hè leggugliatu, sguassate, corse a manica è torna à u fornu durante 30-40 minuti, aumentendu a temperatura à 200 gradi. Eppuru, quandu s'hè fattu furmucu è in a so manica, appena aspittà una altra meza ora. Dopu piglià l'oca da u fornu, deve esse eliminata da a manga, ponu nantu à un pienu calatu è lasciate per 15 minuti.

Uvostu furnitu cù manzili è prunes

Ingredients:

Preparazione

A preparazione di l'oca ùn hè micca fundamentalmentu diffirenti di a ricetta previa. Tutte l'azzioni sanu per a preparazione di a carcassa, cù una sola eccezzioni: dopu à siccà, hè necessariu di fà incisioni nantu à a pelle d'oca, ma senza micca cutà a pelle à a carne. Per l'addevu, combina l'oliu, u salinu, u coriandro (altri pezzi preferiti), pepite, mustarda, ½ prugne di zucchero è ½ succu di limonu è ritenu l'ave fora. Da l'internu, carcassi solu cù u salinu. Scrivite l'oca in film è mandate à mariner in a frigorifera per cinque ore, ma hè pussibule è di notte. Intrecciate u vintu cù acqua cálida è lasciate, perchè chjucu à a mità, ma pò esse più chjucu. Scorce i manzoni, sguassate u core è tagliate in cazzi maiuri. Stuff l'acellu è cusì l'abdomen, dopu chì hè necessariu di mette in un doppiu nivellu di filu. Per impediscenu e gammi rimettendi u fogliu, preganzenate e so veli cun dui strati più. Tutti, mandonu u piobu in un pre-cali centru à u 200 ° for 1,5 hours. Dopu à 1.5 ore, reduce a temperatura à 180 è inseme durante una altra ora. Dopu dopu una ora, apre u foglie, sullivanu a temperatura à 200 è marrone l'ave à un colore di doratu.