Carne stufa in un pezzu in u fornu in filu

U furmagliu allevatu ùn hè solu l'appetizing, ma si pò ottendu à quandu ci hè cottu bè. È scrive l'experientzia, pudete puru cocilu à un tastu diversu di tostu , è di steaks. E, anche u fattu chì questu un grande pezzu hè stata prestu, cù i salsi pudete scopre un novu gustu.

Carne stufa in un grande pezzu in u fornu in filu

Preparazione:

Preparazione

A ricetta assume a preparazione di vacca cun un platu di lucale, i vegetali ùn sò micca solu un cumplementu, servenu cum'è assistenti in baking, dannu u so zicchini è u gustu. Prima di preparà un pezzu tutale di vacca in foil, deve esse bè lavatu, sguassate u film è se ci sò pezziati o affissante. Durante a robba, tali pezzi pendinu solu secevarunu o creanu, a pezza affettata era sana è pianosa.

Allora, dopu à a preparazione preliminarie di carne, hè necessariu, cumu dicenu, di segellà, u puntu hè chì u pezzu tutale hè frittu da ogni alzonu à a temperatura elevata, affa caldendu dopu escludiscenu a pussibilità di fugasti di u zucchero à a furmazione. Nun mai esse mandatu per fà questu prucedimentu cù e vastuschi pezzi di vacca magaria, cum'è a so dulcezza largamente dipende nantu à u segnu è a so qualità. Pour elliu in u grande paninaghju, fate tene quannate 3 ciuceci di l'agliu è u rosemary, è dopu chì vede chì l'agliu hè fruttu chì ponia a carne. À una temperatura alta, vultendu in più, fretce u pezzu tutale, senza chì scurdate micca di l'fine. Sì, a carne si deve esse postu, tenuta è segata da dui stretchi, senza dà una sola chance à riflettinu u zuccu cun coccia più. In u prucessu di torna, rinfrescenu l'agliu è u rosemary, perchè pò esse brusgiate è ùn abbanduneghji micca un oliu pocu piacevule, ancu s'ellu anu necessitatu à tuttu u cuntrariu.

Allora aghjunghjuleva a fiora nantu à a cuperia, fizzuli è fece u bagnu frittu in sopra. Avà pò esse abbastanza cuminciatu cù salitu è ​​pimentu, pour un vetro di caldu, è cogliu da a cima cù foil, ma micca segitu. Allora, à una temperatura di 220 °, stenderà in u fornu per 20 minuti, è poi pozzate à a carri ùn anu micca zicchini finamente chopped, ella falla u primu di verdura, perchè ella preparava a più longa. Aduprate a temperatura à 170-180 è, torna, appicchendu nantu à stampata, mandate 20 minuti per preparà. Allora aghjunghje a cipolla picata, pate piccati, prugne d'àgli è timuru, verificate puru u calzu, si furmassi, accumpagna u restu. E avà segitu u pezzu in una manera practicamente hermética, preferibbilmente almenu duie capasti. In una capsula di lametta vacca sarà priparata per altri 40 minuti, dopu à quale pudete scancerà u foglie è pane in 10 minuti, cresce a temperatura à 40-50 gradi.