Vitamini per i genitori in a pianificazione di l'imballaġġ

Un zitellu sanu è felice ùn hè micca solu u risultatu d'un pienu grande è pura. Attitudine responsa attuale à a pianificazione, espansione preliminari cumpletu è in ingestite di vitamini - sò e cundizzioni necessarii per u nascita di un zitellu sanu. Inoltre, i genitori i genitori avissini capisce chì u capu di a famiglia duverà accuncià u modu di vita è a dieta. Hà disfatti, una dieta di sbalza, l'estremu è a crescita imposanu micca u megliu impronta nantu à a salute di l'omi è sguileranu a forza di u sistema riproduttivu.

Hè per quessa chì u futuru patri ùn deveria micca a negligitaria di e preparatori, in particulari u ingesta di vitamini. Allora, chì vitamine hè bisognu di vìviri à un omu di pianificà u gravidenza, stremu nantu à questu mettimu in più di dettu.

Cunfitru di vitamina per i geniculate durante a pianificazione

Da a qualità di a perdita masculina, assai depende di u prucessu di cuncepimentu è di sviluppu di u zitellu. Hè per quessa chì i medici in l'urganizazione di pianificazione urdinate parechje futuri cunti di vitamina spiciali chì rinfurzanu l'immunità è migliurà l'spermatogênesi. Scupremu chì vitaminini un omu bisognu di piglià quandu a pianificazione di una gravidanza:

  1. Vitamina E. L'influenza di a vitamina E nantu à u corpu masci ùn pò micca sottovalutata: quandu ùn manca, i cungressi sessuale maschile sò inattivi è vulnerabile, è a cuncepimentu hè micca impositu. Inoltre, essendu u antioxidante forti è participante in a furmazione di l'emoglobina, hà un effettu benefizièvule nantu à a cundizione generale di u futuru patri. Hè per quessa vitamina E tutta a lista di vitamini necessariu per i giovani à a pianificazione.
  2. Acido fólico. Quasi sempri hè parti di a terapia cumplissiva in u trattamentu di a infertilità, cum'è participà attivamente in a furmazione di sperma d'attivu è viulabile. Ma ancu se u futuru babbu hè tuttu bè cù a salute maschile, una parte di l'acidic folic - vitamina B (B9), quandu a pianificà à un gravidamentu, ùn hè micca minatu.
  3. Vitamina C. Il malvasi catturali è virali à u futuru patri hè inùtule. È ùn hè micca solu di mantene l'immunità - a vitamina C o l'acidu ascòrbicu hè ancu participatu à i prucessi complexi di spermatogênesi, in particulari, rispunsevule per a resistenza di a sumente à danni.
  4. Vitamina F. Quandu parechje dumandatu ciò chì vitamine per vìviri à l'omu di a pianificazione, i medichi ùn anu micca scurdatu di dì stu vitamina. Hè un participante attivu in a madurazioni di u seminariu, è hè ancu rispunsevule per l'elasticità di i mura di i semitudi. Inoltre, a vitamina F hà un effettu benefizièvule nantu à a cundizione generale è u travagliu di l'organi genitali masculi.

Cusì, avemu dicisu, i più boni vitamini per i genitori di l'ippunizzioni di u gravidenza sò: vitamina E, C, B9 è F. Dopu avè campatu nantu à a necessità per a travagliu bien coordenada di u sistema riproduttivu, microelementi:

  1. Zinc. A mancanza di zincu hè un colpu gravi à u salutu masculinu in tutte e so manifestazioni. Questa sustanza hè intruduce in u prucessu di a furmazione di l'hormona di testosterone è di i celluli di a zucchero, perchè micca u zincu hè necessariu per qualsiasi cumune di vitamina per l'omi.
  2. Seleniu. U rolu di questu elementi chimichi ùn sò micca sottovalutati: rinfurzeghja l'immunità, reduce a probabilità di a malatia di u cori, rallenti l'invichimentu è a distruzioni di u tessulu di u sangue. Particularità hè u selenju per l'omi à l'urganisazione di a pianoforte. Prima, hè assai necessariu per u valori di a vita sessuale sessuale. Siconda, senza seleniu, i minori parmettini a so capacità di trasfurmà. Inoltre, ùn devi micca dettu chì l'omi perdenu selenju in cun l'sperma.