I vacanze russii

Paraphrasing un proverbiu ben cunnisciutu, pudemu dì cun assicuranza: "chì russu ùn piace micca i vacanze?" Unu di e vacanze simu utilizatu per celebràvuli di a zitiddina, altri si fate date significati per noi à una età più matura. Hè per pudè navigà in a serie di vacanze è tradizzioni rilativi, facemu un pocu studiu di i vacanze russi più famusi.

I festioni russii è i ceremònie

Vacanze invernale

Particiamu, sicuru, cù i vacanze invernale russa - l' annu , Natale è Epifania (Giordanu). Questi vacanze anu amatu tuttu - da petite à grande. È, prima di tuttu, per qualchì celebrazione fabulosa è insituali. Un arghjintinu di Natale intelligente, purpurinu di oropellu è spruce Decorazione di Natale, freschezza, aspettava rigali da Santa Claus - tuttu questu hè cunnessu cù a celebrazione d'annu novu.

A Christmas fortune-telling, carols, è a natatione in u burchju (Giordanu)? - sò ancu ritardi festivi. Per u Natale (o più preferitu, in a sera di u 6 di jinnaru, u Vespete di Natale), hè abituale di coperà u tavulu festivu, mentre chì observe un certu ritu - sottu u foglie di tavoletta, cum'è un simbulu di fattu chì Ghjesù hè natu in una manghjatoghja, hè sirvutu 12 platti di razza, inclusa kutya ( è l' Uvaru .

Nantu à l'Epifania (ghjennaghju 19) hè cumunitu di scopra in un furore di ghiaccio cut in a forma di una croce, sbulicendu cusì tutti e malatie è i peccati. Per l'invernu, ci sò parechje vacanze secular, in particulari quelli favuriti da i ghjovani - u Tatyana's Day (u 25 di dicembre, a festa di tutti i studienti) è u Sancte Spirituale. Valentine hè u patronu di l'amatori (u 14 di frivaru).

I vacanze invernali culminate incù i filieri di u Pianu di l'Invernu - Pancake cù i so abbitanti per friddi cù pancetti, dumandate u pirdunu in u pridimu in ghjennaghju, è poi diventanu è brusgiate l'effettu di u Winter. Un altru ghjornu, chì parechji feste cum'è festive - celebrazione di u Novu annu in u vechju stilu. Questa feste uffiziale ùn hè micca menu amatu è onore. A nuttata di u 13 à u 14 ghjennaghju, anu ancu a maraviglia, caminate intornu cun ambienza, preparanu un ristorante riccu (perchè a sera hè chjamata Chjama).

Vacanze in primavera

Proprighjunghja u vacanze di primavera, u primu chì si celebrà Magpies (u ghjornu di l'equinoxe primavera, l'arrivata di i primi paesi). Ghjè in a primavera quella grande, in particulare cunverente, festeggi ortodoxa russa sò celebrati - u Dumenicu di Rame (l'ultima prima di Pasqua) Domenica è Pasqua. U primu domu dopu à Pasqua, una festa hè celebrata, chì simbolizza l'arrivata finali di a primavera - Krasnaya Gorka.

A quantità di grandi festi di u pòpulu russu chì cascanu in a primavera, induve ancu di riferisce a celebrazione di u ghjornu di a Vittoria di a Germania fascista.

In a lista di questi festaghji sò assai tradiziunali interdetti - secular, paganu, ortodosi. Ma, però, queste festazioni si celebranu in tutte e questu puderebbenu esse considerati i feri di iri nazziunali russa.

I vacanze di l'estiu

Vacanze d'istati partenu da a Trinita. Hè cilibatu u 50u ghjornu dopu a Pasqua. Allora segue a festa prediletti di tutti l'Ivan Kupala (i so radichi riturnate à u tempu di paganismu) cù u so ritimu di basa di saltà sopra u focu (cusì, purificazione di i spiriti maligni à pusà sottu à a persona). L'Spiaggia di Miele (14 d'aostu) sò ancu referuti à i grandi fistivi pubblichi - u primu meli hà e cacciatu hè cunsacratu in a chiesa, è l'Apple Savior (u 19 d'Agostu) - manni e raghji sò cunsacrati principamente.

Autunno Vacanze

L'annu culmina à una serie di vacanze vaghjime, chì anu veneratu in Russia da l'antichità. Di e vacanze di a Chiesa Ortodoxa, anu dettu u seguitu:

È da u vaghjimu hè u tempu di vindetta, questi ghjorni celebrenze i ghjorni di u calendariu naziunali - u vaghjimu (u 21 di sittu, u tempu di a cose), u col (u principiu di ottobre, u ghjornu di Sergey Kapustnik è culore). À i ghjorni di u calendariu di u leggente naziunale, u clima hè statu ancu determinatu per u futiu invernu.