Comu calà una padedda di fridditu?

Molte cose di i muderni pensanu chì i cassoli di fridditu di pezzu d'ognitantu devu occupanu unu di i posti più impurtanti in a cucina di tutti i patuli. Ùn ciucciu per rinuncà l'ondulamentu. Dopu tuttu, i tile di fugliate sò i più sicuri in a cucina per preparà un gran numaru di platti diversi.

In quelli di superfici, pudete prifiriscenu tutte e pancetti affissante, ancu a carne, a crosta crucizza di quale aduprate un gran aptitudu ancu prima di tastà.

Se tu pigliate a cura di u fretto di fretta è u trattatu bè, sarà un elementu insubituissivu in a cucina per parechji anni. Per ùn deceglione in a cucina, avete bisognu à preparà a superficie di a padedda per frittura. Per fà questu, utilizate un metudu cum'è a calcinazione. Ci hè parechje cunsiglii per calcinerà e fritte cù l'oliu vegetale è aghjunghjendu a salata.

Perchè aghjunse una padedda cù u sali?

Stu tipu di uttellu per i prudutti di frisu era populari tanti anni è ghjornu oghje per u materiale da quale hè statu fattu. U burdatu hè un metalu poroso. Oghje ùn visualmente micca i pori in a superficia di u pruduttu, ma ci hè una grande capacità chì a particella di prudutti pò intrinu in elli, chì creanu iosori displezii. Comu u risultatu, l'alimentariu cumincià à affissà i platti è l'ovinzione sarà appena. Per risolve stu prublemu cum'è prima, avete bisognu à cremà una padedda di fritta cù salitu. Inoltre, moltu spessu, i manifatturi lubricate i so prudutti cù l'oliu di motor, chì deve esse dispuniti. U significatu di u vostru travagliu hè di sfraccià tutti i pori chì si sò furmatu durante u calchendu di pori cù l'oli vegetale , formate una palestra anti-stick artificiale.

Quante hè bellu accumparà una padedda di fretta cù sal?

Per principià, una paninora nova hè limparata bè cù una spugna cun una quantità di detergente. Ùn vi scurdate chì questu hè l'unica ora, pudete aduprà. Dopu chì avete lavatu i platti, hè necessariu di limpiassi è di coperà u fondu cù u salinu in una strata di 1 cm. A pezza ci vole à calore nantu à un focu chjaru, afflissivu di qualchì occasione u salinu à a so marrone per u culore. Questu prucessu vi piglià circa una meza ora, poi avete bisognu à spurtà u salinu, è lavò l'ughjettu di i pratici cù acqua calza è limite bè.

U passu prossimu chjamava a padedda cù l'oliu di girasole durante 20 minuti. Questa prucedura ripetuta duie volte cù u cambià di cuntenutu. Dopu chì a tressola friddu, pò assicurà e frittura i pancetti è cottu a carne nantu à a superficia tratta.

Per calenderà u salinu in una padedda, piglia un pocu esforzzione, ma u risultu sorprenderete. Alimentazione ùn vulete micca cremà, è lavare a superficie hè più faciule. Ùn bisognu micca chì, cù a bughjone, l'uttene di uttini tendenu à furmà l'oxidante, perchè deve esse sicuru chì ùn ci hè micca un licenza in licenza. In ogni casu, doppu di lavà i pani frischi, hè seccu è fiscatu cù l'oliu.

Quante hè bellu accumparà una padedda di fretta in u fornu?

Parechji brosi acquistati sò calcined in u fornu prima di u primu usu. Per fà questu, hè abbastanza per asciugà a superficia di a padedda cù l'oliu vegetale è, dàchitu, fate mette in u fornu. U tempu di calcissimu hè una ora à una temperatura di 180 ° C. Allora a bocciera hè stata fatta, falla per friddà è rimettite cù l'oli vegetale.

Avà chì u sapete cumu calà una padedda di fridditu, sarà sempre u vostru bon amicu è assistente in a cucina.