Bosnie-Herzégovine - attravers

I vacanze in u Balcani sò longu un favuritu per decine di millioni di i nostri cumpagnie. Ma contru à u sughjettu di untwisted Montenegro è Croazia, u successu turisticu di Bosnie-Herzégovine hè chjucu. L'intruduzioni di un regimu di visa à i turisti da a Russia è l'emergenza di diretta diretta à Sarajevo cuntribuisce à cambià l'affari currentu di l'affari. Attrae i Turistie à Bosnie-Herzégovine è assai attrazioni interessanti.

A voir à Bosnie-Herzégovine?

  1. A ricchezza principali di sta regione, di sicuru, hè a so natura, piace à l'ochju da l'alternazione di vaddi cusgiri è maggetti di muntagnoli. Enjoy the splendor of the local paysages in pieno pò esse durante a tour di u Parcu Naziunale "Una" , chì hè in u ovest di Bosnie. Quì pudete vede parechje corsi di raru è animali, pesci è insetti.
  2. A cascata Kravice , situata un paru di documenti di chilometri da a cità di Chaplin, hè ancu in lista di perle di natura bosniachi. In l'estiu, a cascata pò esse vistutu cù un prugettu in un picculu lagu, è in u vaghjimu u viaghjatore hè stata rimunerata da a diversità di l'arbureti di l'acqua cascata.
  3. Ogni pocu di pocu una persona educata sapi ciò chì vede in a capitale di Bosnie - circhendu u locu induve a prima guerra mundiali. Era in Sarajevo, in u latinu pontu, 100 anni fa, l'erede di u tronu Austru-Ungarisi, u Erz-Duca di 50 anni, Franz Ferdinand, hè statu uccisu.
  4. A cità di Sarajevo hè ancu interessante perchè hà cambiatu e mani di u tempu à u tempu in u 13u seculu, è diventanu auropeu, da ghjornu in modu tipicu. U regnu turcu resta un marcatu indelèvule nantu à l'apparenza di a cità - strade strade è assai lotte, mercati è posti. Pudete vede a cità in tutta a so gloria da l'altare di i mura di a Fortressa gialla, è i fatti stòrici seranu motivati ​​da i guida di i musei di Sarajevo - Nazionale, Storicu è Artificiale.
  5. Cognitive hè ancu una scursioni per una di e cità più antichi in Bosnia-Herzegovina - Mostaru . A cità custituita da dui parte - u Musulmani è u Cristianu, separati da un ponte. In Mostar pudete visità ind'i scavi archeologi, visitate a casa ottenuta, ammirazione di l'architettore quaint è a decorazione di e mosche antica.
  6. Avemu ancu trà i viaghjatori è di una cità cù un oghjettu insosu chjamatu Banja Luka , duva à quellu ghjornu oghje parechji objeti interessanti sò survivati: mosche è monasteri, mansioni medievali è furtizzi.