Attrazioni in Belgio

Tutti i paesi di l'Europa occidentali sò assai interessanti in terms of attractions. I edifici di e so cità sò assai anziani chì ricordanu micca solu di u Medievu, ma ancu di più antichi. In ogni casu, pudete truvà edifizii muderni, monumenti e statues. È musei, quadrate, terraplands - ùn si pò micca truvatu, è ogni locu mertu. Avemu suggerutu chì visitate in l'absentia un paisanu interessante, cum'è a Belgica, è acquistà cù i so siti più interessanti.

Ciò chì sò turchi in Belgio?

U più famusu è forsi l'attrazione principali di a Belgio hè l'scultura "Manneken Pis", chì hè una di i stati più famusi in u mondu . U tempu di a so creazione hè spusatu, cum'è l'autore. Ma u famusu edifiziu stillu attraversu molti di turisti chì vulemu vede stu miraculu cù i so ochji. Parechji di elli, per a strada, sò dettu fugliati: u grandu di l'scultura di bronzu ùn hè micca impressuali in tuttu, perchè u crescenu di un zitellu in miniatura solu hè 61 cm. Cia interessante, ci hè una altra fontaine similar in a cità - "The Pissing Girl", cun una statua 50 cm in grandi. in 1985 com'è parodia.

Ma Bruscu hè famosu micca solu per pissing babies. Una struttura più moderna chì si chjamava Atomu hè ancu populari cun u visitatori. Simbolizza Belgium cù i 9 provincenzii, perchè hè fatta in forma di una molte di ferru geganti chì cuntene 9 atomi. È u significatu deep chì l'architetti A. è M. Polakova è A. Waterkein investit in Atomium sò l'usu pacìficu di l'energia atomica, chì hè assai impurtante in u nostru tempu. A strada, una moluccula enormi ùn hè micca solu una statue. L'àmbitu di l'àmbitu di l'arburatura sò in corridori chì cunnessa cafè e cinesi, ricordi è una sala di concerti. È nantu à a cima di u Atomu hè un pienu d'observazione.

Per i amatorii di attraversu più tradiziunale, u principalu trà e cità di Belgica offerta à visità l'antica cunta monumentale, cunsacrata in l'onore di Santu Michele. Daze assai beddi di i so turrenti gòticu di 69 metri d'altitudine, è l'internu hè simpaticamenti stupendu cù u lussu di vitru, foraggi lignati è altar artighjanu.

Un altru bastimentu Gotico in Bruselas hè a majestic King's House. Ora quì hè un museu induve l'esposizione cù l'opari di l'arti di u populu belgianu hè almacenatu. In seguitu, u palazzu hà avutu un apparechju tutale complemente, perchè ci eranu agriturismi, un prigione, u serviziu di u repertoriu di u duca di u Brabante è altri servizi. In a Casa di u Re, sta struttura fù cambiata a noma di i ghjorni di Napoleone: i guvernatori straneri spessu vinianu quì, chì si sintia in casa è si cumportanu cum'è re.

In cerca di migliori interessanti per visità è altre città in Belgio - per esempiu, Bruges. U so centru stòricu cumpressione parechji posti à vista, per studià quale hè chjaru in u gruppu, è micca solu. In particulare, chisti sò l'estate di Markt è Burg, induve l'uspitalu locale, a basilica di u Santu di Sangue di Cristu, u Palazzu di Ghjustizia, a torre Belfort è altri si trovanu.

In a cità di Ghent in Belgio, tutti i attrazii sò dinò cuncentrazione in una spaziu pocu à pocu pressu. Eccu a Cattidrali di San Bavo, a Chiesa di San Nicola è a Torre-belltore. Inoltre, vi assicuratevi di visità u Ponte di San Micheli, a Watchtower è u casteddu di Flanders, induve u museu hè oghji stallatu cù una cullizzioni impressionava di l'uttine di a tortura medievale.

Quandu in Amberes , ùn abbiate di vultà in u so arrondissement di a cità. Stu palcuscenicu - unu di i primi in l'Auropa sittintriunali, custruitu in u riligiu. Hè struitu in 1565 da l'architettu Floris, un residente lucale. L'agljinu ci hè dui piazze, è a suprana hè una stanza di travagliu ("gulbishche"). Ma l'apparenza più interessante di l'edifiziu, abbundante abbastanza cù simboli araldichi. Ci sò bandieri di l'Habsburgi spagnoli, i dukes di Brabante, è l'marche di Amberes. È in u centru di l'aglesi, in u nostru ghjocu, hè l'scultura di a nostra Signora, a patrona di questa cità.

Viaghjà cù a famiglia sana, fate cura à i monti di u Belgiu, a più interessante per i zitelli. Frà l'altru, ùn pudere micca micca esse cagiunendu u Zoo d'Anversen. Quì trovi truvà più di 770 spezii di varietà parechji alti di fauna, ancu ei spezie in viulinu, chì sò stati cunsirvati grazzi à l'sforzi di i membri di u ghjaleppu di stu zoo. E custruzzioni nantu à u territoriu di u zoo sò anziani, some d'elli fùbbenu custruiri in a fine di u XIX seculu.