Musei di u Vaticanu

A maiò parte di e cullizzioni di maestri culturali è artifacti stòrici, cullate di cinque seculi da a Cattòlica Rumana, sò manteni in u vastu complexu "Musei Vaticanu" (Musei Vaticani). U cumplessu, situatu à l'altra parte di u muru, cuntene di 54 galerie, chì sò visitati annu per più di 5 milioni di turisti.

A storia è l'urarii di i Musei Vaticanus

U primu museu hè fundatu da u papa Juliu II à u principiu di u seculu XVI. Pudemu dinò chì a storia di a famosa collezione cumincià cù a scuperta di l'scultura di marmo "Laocoon è i so figlioli". L'scultura hè stata annunziata nantu à u 14 di ghjinnaghju in u 1506, è un mesi dopu a cunferma di a so autenticità, hè compru da u patrone è stallatu in un nichulu especial in unu di i palazzi vaticani , Belvedere , per accessu generale.

Tuttu u cumplessu hè dispunibiliutu per visite ogni ghjornu da 9 ore à 6 ore. Ogni sittimanali: ogni dumartimu è ogni festa religiosa. L'eccezzioni hè l'ultimu dumu di u mese, se ùn falli micca di festa religiosa - esse ghjorni prima di 12:30 l'ingressu à i Musei Vaticanu hè liberu. U bigliettu simule à 16:00; Per via, dopu à questa ora ùn site micca permessu di trascurate à u museu, ancu cumu hà cumpresu un bigliettu in anticipu. U complexu di u museu hè chjusu: 1 è 6 ghjennaghju, 11 di ferraghju, u 19 è 31 di marzu, l'1 d'aprili è l'1 di mai, di u 14 a 15 d'aostu, u 29 di giugnu, u 1 di novembre è i vacanze di Natale u 25-26 di dicembre.

Cumu possu cumprà un bigliettu per i Musei Vaticanos?

  1. À l'albanesi di u complexu di u museu stessu, ci hè sempre una linea, ma ùn hè micca infinitu.
  2. Puderanu in anticipazione nantu à questa mena è avete un valtu in u situ di u museu o à l'agenzii turistici, u so costu supplementu hè di 4 €. Ma salvà u tempu: per un valore, imprintu o leghjitoghju nantu à una tableta, un travagliu di cajera separata.
  3. U bigliettu pò esse riservatu in u situ in anticipu nantu à una data è u tempu. Un certificatu stampatu si deve esse indicatu senza aspittà un serviziu spiciale vicinu à e cajoli, cù u passaportu è pagà sanu.

Chì ghjè u Cumplitu di Musìcu Vaticanu?

U cumplicatu di i musei vaticani hè coltu cù maghjioni stampati di u mondu maestru d'amore, chì sò spartuti in salone per ragioni tematichi o architecturale.

  1. U museu egiziano gregoriano hè stata fundata in u 1839, conserva l'arti di l'Anticu Eggittu da u 3 millenniu aC. Particularità di l'intaressu sò i sarcòfagi di i faraoni, i stati di u diu di l'Eggittu è i maggichi, petrified mummies, e funghi di urni è di papiri. U museu hè divisu in novi camere, una di e quali hè dedicata à sculture romane di i seculi II-III.
  2. Cum'è u museu predilettu, u museu etruscu di Gregoriu hè statu apertu à u duminiu di u papa Gregoriu XVI, in onore chì i dui musei sò stati chjamati. L'esposizione principali di u museu hè u troche archeologicu di settlements antichi in Etruria sud. U museu hè divisu in 22 palazzi nantu à u sughjettu di l'esibiti. I più populi sò l'estatura di bronzu di Mars (4 ° seculu aC), u ritrattu marmo di Athena, i prudutti più belli di ceramica, vetru è bronzu.
  3. Una cullizzioni insolitica di candileri di u II seculu d'Otrikoli hè colpi in a Galería Candelabra . Inoltre ci sò stati interessanti, vasu, sarcòfichi è frescoes. Appressu à questu hè a Galleries degli Arazzi, in quale sò 10 pitture boni, sò stati creati in sicura cù i sacchetti di l'alumni di Raphaël.
  4. A cullettiva grandi di u Papa di diverse pittura è tapisseria chì sò stati creati durante i seculi XI-XIX è chjamatu Pinacoteca di u Vaticanu . A più antica pintura in Pinacoteca hè u famusu "Last Judgment".
  5. In u 1475, u mondu parevanu quasi u più sicretu è enormi à date a Bibbiuteca Vaticana . Per sei seculi, hà accumulatu più di 1 millioni 600 mila libri stampati, circa 150 mila manuscritti è u stessu numaru di gravure, una cullizzioni interessanti di mape geografici, muniti, tapissimi è candileri. In a maiò parte di i palazzi, l'intrata hè permessu solu per u papa è parechji cintunarii di i scientisti di u mondu.
  6. L'sculture museu di Pius-Clement hè situatu in u più beddu edificiu di u Palazzu Belvedere. L'architettura gràzia hè divisa in u Hall d'Animal, u Rotund Hall, a galleria di bustu, u Hall da a Cruz greca, u Hall of the Muses è a galerie di stati, è dui uffizii: mascarelli è l'Apoximena. U museu havi assai beddi stati romani è greci.
  7. I creazioni sculpturali antichi sò colettati in u museu di Chiaramonti , a so parte principale hè un corridor à longu i mura di e quale sò stati stati, bustuli, relitti è sarcòfagi di l'era rumana. In l'altru quattru chambres, truvate a storia rumana, a mitulugia greca è a cullizzioni più grande di u mondu di l'inscriptioni greco-rumani di cuntenutu paganu è cristianu.
  8. Unu di i curati di u corridori longu di u Complexe Museale Vaticanu hè attribuita à a Galeria di i Dati Geogràfici . Ùn contene quaranta mape di culurite culurite chì ripresentanu l'pussedi di a Cattidrali Cattòlica Rumana, diversi temi religiosi è avvenimenti stòrigu impurtanti Tuttu chistu fu creatu à a dumanda di Gregoriu XIII per aduttà u palazzu di Papa.
  9. U grande artista Italianu Raphael, cumanda da u papa Ghjuliu II, hà dipinti in u Vaticanu cu quatru stanzi, avà avemu cunnisciutu à noi chì Stantsi di Raphael . I fresche di u frescu di a "Scola Atene", "Wisdom, Measure and Force", "U focu in Borgo" è altri ùn abbiusanu di maravigliate cù a so bellezza.
  10. Appartamenti Borgia sò stazioni apposta per u Papa Borgia-Alexander VI. I mura di i camere sò dipinti cù freschi magnifichi cù scèni bíblici di famosi artisti è monumenti.
  11. U museu Pio-Cristiano conserva e travaglii di l'era cristiana iniziale in i so settori. Eccu, i sarcògagi di i siti funerali romane sò largamente rappresentuti in ordine cronologicu. Unu di l'exhibiti più cresciuti di u museu hè l'scultura "U bon Pastore", chì era previ a dicurazioni di unu di i sarcòfagi, è quasi 15 seculi dopu a risturazione diventò una scultura separata.
  12. U museu missiniale etnològicu si trova in u Palazzu Lateranu, oghje hè questu casi più di cente mila esposi di u mondu sanu: culte religiosi di parechji paesi, cum'è Corea, Cina, Giappone, Mongolia è Tibet, è in Africa, l'Oceania è l'America. Puderete studià i sughjetti di a vita è a cultura di i pòpuli di l'altri cuntinenti, parte di u museu hè accessibili solu per i scientisti.
  13. A Cappella Nikcolina hè una piccula sala dipinta cù sceni da a vita di St Estebanu è Lorenzo in u XIV e seculu XV. L'autore di i opere ùnicu hè u monacu-dominicanu Beatu Angelicu.
  14. A parte più famosa è antica di i Musei Vaticanus, a Cappella Sistina , sorprenderà cù l'abbundanza di i so capulavori ancu u turista più sofistia. I stòrici di l'arti ricumandenu à studià l'schema di freschi in anticipu, per ch'ellu era cumprendi è interessanti.
  15. U museu storicu di u Vaticanu hè u più chjucu, u papa Paulu VI hè fundatu in u 1973. L'esibizioni di u museu sò dettu à a storia di u Vaticanu stessu è prisentanu à l'attinzioni di caravane, autòrichi, uniforme di suldati, articuli di u lavande di u ghjornu di u papa, i diversi simboli, i fotografia è i ducumenti.
  16. Curiosamente, in u 1933, u papa Pio XI fundò u museu Lucifer in u basamentu di a Chiesa di u Sacru Cori di u Martire in u Vaticanu. Pruviesa a prova di a presenza di Satanica in a Terra, ma u museu hè chjusu per fora.

Cumu à i Musei Vaticanos?

À l'entrata principale di u Complexe Museale Vaticanu , puderà fà passà à pienu si trova in u centru di a cità Eterna.

Pudete ancu ottene à u Vaticanu usendu u sotteru, se vai in linea A; l'altri necessarisi, da quali 10 minuti in caminu à l'intrata: "U Musume Vaticanu", "Ottaviano" è "S.Pietro". U numeru di tramu persistente 19 segue a stop "Piazza del Risorgimento", chì hè un paru di passi da u muru di u Vatican.

In quantu à i rotti urbane, tutta di quella parti di a cità ti manghja: