Isole di Montenegro

Montenegro hè in u Sudueste di l'Auropa. U paese hè carattarizatu da un clima aggradèvule è di una natura incredibbilmente bella. L'aleveti di l'statu hè rapprisintatu da muntagne , pianeti, altupiani è numerosi isuli.

Lieux ideali per rilassate

L'isuli di Montenegro sò ideali per i vacanze di spiaggia , in più, assai di elli sò vede interessanti. Parlamanu di l'isulani più significativu è visitatu in u paese:

  1. L'isula di Ada Bojana in Montenegro hè statua vicinu à a cità di Ulcinj . Hè furmatu in u 1858 grazi à a nave chì hà spulatu à u fiumu Boyan. L'aria di l'isula hè di 350 ettari, oghje hè cunsideratu unu di i resorts più famosu di u paese . L'attrazioni principali di Ad Boyan hè un paisedru naturista cun u stessu nomu. Inoltre, i turisti sò attrati da a spiaggia, a rina nantu à quale hè propietariu curativi è hè utilizzata in u trattamentu di e malatie d'uce.
  2. L'isula di a Vérgine à u Scogliu in Montenegro hè vicinu da a cità di Perast . A struttura più significativa di l'isula hè a Cattidrali Cattolica "Theotokos on Rife", erettu in 1630. A ghjesgia hà assai valori religiosi, u principalu chì hè l'icona di a Madonna è di u Figliolu, truvata à a fine di u XV sèculu. In più di a chjesa, ci hè un museu nantu à l'isula, un faro hè installatu, una buttrega di ricurdina hè aperta.
  3. L'isula di Mamula hè situatu vicinu à a stati di Herceg Novi . U porta u nomu di u generale Austru-Ungàricu, chì hà custruitu una fortificazione militari quì. Durante e guerri mundiali, u forte era utilizzatu com'è una prigione per presosi di guerra. Oghje in a fortezza hè un museu, in quale parechji turisti venenu. Un altru postu interessanti di l'isula di Mamula in Montenegro hè u parcu, chì cullittò una immensa collezione di pianti tropichi.
  4. L'Isula di Fiori in Montenegro hè amparata in a baia di Tivat è hè chjucu in grandezza. U so nomu hè assuciatu cù una quantità di vegetazione senza precedente, chì una volta hà cresce. In ogni casu, oghje ci sò assai pochi alcune palme, fiori tropicale è olivi nantu à l'isula. I attraversu principalu di l'isula include una spiaghja di luxe è e ruine di un monasteru custruitu in u VI.
  5. L'isula di San Nicolau in Montenegro hè micca solu di Budva è hè a più grande in l'statu, u so nomu hè assuciatu à a chjesa di u stessu nomu, erigite in u XVI sèculu. Prunus de l'església hè spizzatu u cimiteru induve hè situatu munzieddi è participanti di e croce. L'isula hè carattarizata da una vegetazione rica è diversa, una spiaggia è spiuzzi espectaculares di a cità.
  6. L'Isula di San Marco in Montenegro hè a più grande in a baia di Kotor. U so nome hà cambiatu tanti volte. L'ultime appare in 1962 è hè assuciatu cù u nomu di u paese turisticu chjamatu St Mark, custruitu quì. L'attivu principale di questa isula hè natura stupente. Oghje, parechji prughjetti sò stati sviluppati cuncretati à sviluppà a zona turistica in questu locu.
  7. L'isula di San Giorgiu hè vicinu à a cità di Perast in Montenegro. L'isula vene u nomu di l'abadia di San Giorgio, custruita quì à u seculu IX. Oghje, a chjesa di sta Isula in Montenegro hè quasi distrutta. A prossima di i ruvelli hè un anticu cimiteru induve i capi famosi di Perast sò enterrati. Stu situ di u situ hè un altru nome, "Island of the Dead". Hè cunnessu cù una legenda triste. Un ghjornu un suldatu chì guarda l'isula hà fattu sceltu u so amatu cun un accidinentale. U ghjovanu desideratu avia vulutu esse enterrittu vivi cù u mortu. Ricertamenti, i visitati à l'isula sò pruibiti.
  8. L'isula di Santu Stèfanu hè parti di a Costa di Budva in Montenegro è u destinazione d'appressu più famosa per i residenti lucali è stranieri. Questa isula hè china di hotel , villas, ristoranti di lussu. Doppiu i viaghjatori ponu scopre l'attori famosi è i musichi. L'attrazioni architettonici principali sò a catedrale di Alexander Nevsky, u monasteru di Praskvitsa .