Fortezza di Macedonia

Se interessate da a storia è di i monumenti antichi chì evoca l'interesse in l'epichi di distanza è l'altri nazioni, avete definitu à visita à a Macedònia . Questu paese hè riccu in i vistii , in particulari, i monumenti architettonii antichi, chì sò in tutta a prutezzione di u statu. I più interessanti sò i furtizzi di Macedonia, simbulizendu u passatu heroicu di questu caderu di i Balcani.

Furtivi macedoni in apparizione s'assumiganu castelli medievali è sò spargugliati in tuttu u paese. Avemu da cunnosce cù i più grandi è cunservati.

Fortezza di Skopje

U so nome hè a furtizza di Calais . Per a prima volta e persone era postu à questu locu in u IV seculu. AC, è i mura di a fortaleza sò stati eretti durante u regnu di i Bizantini in u VI seculu. In u territoriu di Calais sò u rughjonu di e custruzzioni antichi è e più moderni. Dintra a fortezza hè ancu un locu cusì arrangiatu cù vernu, lampadi strade, banche e strade.

In l'estiu, à i mura di a fortalezza di Skopje, u teatru si trova postu chì a vita di u Medievu, cuncerti è partiti sò ricustruiuti. L'entrata hè liberu è aperta à ogni mumentu di u ghjornu o a notte. I megliu cunservatu sò parechji torrette è un muru di fortezza. Da l'elevazione, nantu à quale hè stata a fortezza, veddi verdi sò aperti à a capitale di Macedònia, in particulari, à a Moschea rossa è u bellu bella Vardar. In ghjiru à a furtizza, hè un mercatu. A parte di u bastimentu hè datu sottu à u locu per una galeria di l'arte.

A fortaleza di Markovy Kuli

Questu hè una di e furtizzi medievali più populari in Macedònia. Hè situatu quasi vicinu à a cità macedonia di Prilep è secondu a legenda servita com'è a residenza di u regnu lucale di u regnu lucale Marco Kralevich quandu u seculu XIV. E custruzzioni di a fortizza èranu eretti in una sella da dui cimi di a muntagna . Da elli ùn ci hè micca assai lassatu, ma hè assai possibbi d'avè una idea di qualu furore di rinfurzà era. Hè a citadella principale, circondata da dui aneddu di sti strutturi putenti. Dopu camina à u cima di a furtizza, pudete amparà a bella vista di Pelister National Park è Prilep stessu.

Caminate à u castellu puderà cammellu da u centru di Prilep. Per fà questu, hè necessariu trascordu a zona urbana cchiù vechja - Varos - è vai allora i limiti di a cità à l'ascensezione à a muntagna. Hè perchè u strondinu sarà chjaramente visibiliu. U pagamentu per a so visita ùn hè micca presu.

A furtizza di u rè Samuel

A furtizza hè custruita vicinu à a cità di Ohrid , famosa per i so vedeli , nantu à una culletta sopra u paese di 100 metri sopra u locu d' Ohrid . I mura di a citadella imprintu cù a so massanza, è a so età hè più di 1000 anni. In u nostru tempu, l'excavazioni sò questi ugetti di u 5u seculu.

A furtizza era chjamata in onore di u rè búlgaro Samuel, ma i primi fortificazioni erani eretti davanti à u so regnu. Hè statu distruttu è ricustruita più di una volta, perchè in questa memorazione di tempi antichi si pò sinte una mistura di sfarenti stili d'architetti. In questu casu, a citadella hà realizatu micca solu una funzione protettiva, ma ancu era un stabilimentu residenciale. Circundente hè u anfiteatro amalfitale , chì hè apertu per esse in ogni tempu.