Svarvò un annu, un figliolu nigorianu va à l'scola!

Ricurdativi, solu un annu, alla l'Internet è publicazioni stampati vittonu una photo straaccidentale di un zitellu di 2 anni di u Nigeria per esse l'acqua da una buttiglia, chì era tenuta da una donna?

Allora fubbe literalmente un simbulu di l'umanita è devi a t-esperanza è a fede chì u mondu ùn hè micca senza persone boni. È sta storia ùn hè micca finita cù un tiru, hè una secunna è ancu un "finishing felici"!

Dopu pigliemu tuttu ciò?

A fini di ghjinnaghju 2016, u fundatori di u Fundu per l'Assistenza è l'Uviluppu di i zitelli africani, Dane Anne Ringgren Loven scopri à e carrughji di Nigeria un zitellu zinghjatu, chì a vita era già un largu di a morte da a morte. Ci hè stata capita chì u zitellu era spartutu, cum'è una cosa inutile da casa da i so parenti, cunvinendu chì ci era una forza impura in ellu.

Alas, per questa reta di l'Africa, a situazione quandu i genitori ellieti i so propri figlioli nantu à l'etichetta di "spiritu maligni" accusonu ancu i mariti novi di a sorcellerie, è dopu sò torturati, espulsi da a casa o morsi, abbastanza cumuni. Ùn scappate micca u fatalu di u destinatu è stu babbu di 2 anni. Più di 8 mesi si caminava da e carru, manghjendu i sappelli è i servitori di i passatori à una fateful meeting ...

Allora Anya fracassava è pruvatu à prestu di cunsumà u zitellu, li dete l'acqua da l'buttiglia, è poi, impannillata in una manta, hè stata cun l'hospitalu più vicinu per trattà.

U muttu salvatu fù chjamatu Hope (spiranza), è u 30 di ghjinnaghju 2016, hà publicatu u so primu postu emutivu in Facebook, cumprendu a so stampa famosa:

"Millere di zitelli in Nigeria sò accusati di sorcellerie. Avemu vistu a tortura di i zitelli. Vidimu u zitelli scantati è visti u mortu ... "

A través da a rete sociale Anya Ringgren Loven appellu à tutti i simpatizzanti cù una dumanda à finanzià sustene a ricuperazione di u zitellu è à l'altri figlioli salvati da a so strada.

Questu hè stupendante, ma pocu più di dui ghjorni da a pubblicazione di u postu, più di $ 1 milionu di donazione di tuttu u mondu sò stati accettati da u Fondu d'Assistance è di Sviluppu di i zitelli africani!

Hè cume chì in u ospitalu u zitellu fù prima ripigliatu i vermi è hà fattu una trasfusione di sangue. E dui mesi dopu, Anya informava chì Hope hè stata più forte, hà iniziatu à ottene u pesu è ghjocu ghjucà ancu cù altri figlioli cun piacè.

Beni, dopu un puntuale di una bona nova nantu à u zitellu salvatu, nè menu! Oghje, Hope hè assolutament salutatu è ...

... questa sema, hà cuminciatu à truvà a scola per a prima volta.

E a signora Lowen è u so maritu anu avè principiatu à custruisce u so orfanamentu propiu induve l'orfanamentu, cura, è salvamentu è speranza per a vita si trovani da tutti i figlioli chì anu bisognu!

Hope in gennau 2016 è in gennau 2017