Creatu un pupu Barbie, chì sustene l'ale!

Adattazione à a realità di a vita Barbie, pupi mastri Betty Strachan (Betty Strachan) da a cità australiana di Brisbane sò cunnisciuti è populari di e scopi di a pagina web mundiale per più di quattru anni.

Malgradu u fattu chì a zitella ricece à dui figlioli di trè è cinque anni, hà fattu un hobby di ripiglià i stessi barbini di vendita cù una apustura antinaturale in i pupi cù a vista di e persone ordinariu chì ci circonda ogni ghjornu.

Gratu à e so manipulazioni intelligenti in e so mani, i belles bellezza glamourosa di leggente cun defiant maquillaje è vistiti di moda vultatu in cute girls, girls and women, con freckles in i so ciccughte, denti chips, rizzi rouli è sputichi. Eppo, l'avete l'aiuto - i barbini di Barbie sò stati cum'è noi!

Ma si firmò nantu à Betrizza ùn hà micca passatu. A cumunicazione in un gruppu di ghjovani omi inspirati a zitella un prughjettu assai pocu cumu: a creazione di un pupu Barbie, allumà u so zitellu.

U tema di u novu travagliu hè statu micca sceltu à tuttu, perchè Betty s'hè duperatu duie volte più da questa stampa impurtante:

"Hè sorprendu, ma qualcosa cosa chì succede in u mondu", l'artist accupa a so emozioni. "A question di l'ameglie hè diventata un tipu di tabù. E donne chì sò a cura in i lochi pùbblici sò cundannati, i fotografichi in quale a mamma alimenta u zitellu pò esse sbulitatu da a reta social, è ancu i ghjovani cuminciaru a sullivà e mani in e so mòglie mentre elli sò affissati ... "
"Un ghjornu, aghju ripintitu l'antica pupu, è aghju avutu a fàccia di unu di i membri di u nostru gruppu," Betty cumitatu ". Allora aghju pigliatu un cucciu chì hà imitatu u sacramentu di l'ambrati, fotografia sta storia è hà dettu in Instagram. Hè incredibile, ma tanti pirsuni piaciunu i mo dolls chì i proposti à cuntinuà a so libertà cascà nantu à mè!

Betty dolls rifranite i participanti di un gruppu di ghjovani mamma!

Betty Strachan hè unitu à i so novi creazioni in a serie "Mamas Worldwide Barbie", ma pocu tempu hè stata riflette di novi copie - Barbie in anticipazione di u zitellu!

In a famiglia di u bonu Barbie, ricustituzione hè tutta!

"Aghju avutu chì a mancanza di diversità só fa da fà. I nostri figlioli ghjucanu cù u stessu tipu di dolls - sò, com'è regula, tutte l'occhi blu è i capelli bionda. Ma ùn avemu micca tutte ciò chì! Sì, è i prucessi fisiulogichi, per esempiu u gravidenza è l'alimentazione per elli sò generalmente micca intelligente. E nantu à esempii sempru asempi, serà più faciule per elli à accettà chì a maternità hè una grande felicità è assai di travagliu à u stessu tempu! - l'artista si cunsidereghja.

A Maternità hè una felicità grande è assai di travagliu!