Coluvere


U casteddu di Coluvere, chì in diverse fonti è chjamatu Lod ou Loden, hè situatu in u Lääne County d' Estonia . Ogni annu cintunari o più turisti vendu quì per admirar a natura incantevuli, contru chì i turri di u casteddu torna rosa.

L'histoire confusion de Coluvere Castle

In a storia di u casteddu ci sò assai spots fogghi, accuminciannu di stu momentu di fundamentu. Sicondu una fonti, a furtizza hè stata fundata da a famiglia nobili di Lode à a fine di u 13u seculu. Ma hè ancu altri infurmazioni chì u casteddu per u viscuvatu in a parrocchia di Goldenbeck di Hansal hè stata custruita in u 1226. Quandu inspecciona e so ruins, i turisti anu rializatu a parte più antica di u casteddu - una torre quadrangulari alta chì era cunservata in bona cundizione.

U travagliu sustinibule per rinfurzà è a riabilitariu di u casteddu accumincia doppu duverebbe trasferitu à u pussessu di l'alerce di Saar-Läänemaa.

U risultatu di l'accussu pò esse vistutu in diretta per i turisti moderni, perchè u casteddu hà acquistatu l'apparizione di un castellum rectangulari cù un pati in u centru. U casteddu di Coluvere hè cumpresu in a lista di i castelli più putenti in Estonia , è hè ancu ricunnisciutu com'è a più grande fortaleza di u viscuvu. Cù u locu di u castellu hè cunnessu un puntu interessanti - hè custruitu nantu à u puntu più altu di u paese sopra à u livellu di u mari.

Circundendu, ùn anu vistu i risturanti di l'antichi fanzuli di l'acqua di difesi, induve l'acqua di u fiumu Liivi eranu. U turretu di pistola rotta hè stata fatta à u principiu di u seculu XVI è hè stata aduprata à l'artiglieria. U casteddu survigliò l'assediu da i campagnari quandu si ribbillaru contru i terri in 1560. L'insurgenza fu suppressu, è a struttura era suggetta à altru attaccu dopu trè anni dopu, ma da e forze sudu.

In l'anni dopu, u casteddu era attaccatu ripetutu, assediata, ma ùn riceve micca dannu seriu. In u 1646, u rè di u Suèdia u presentò à u so parente, chì turnò a furtizza in una famiglia. Cusì, u bastimentu perdiu a so impurtanza militari è hà iniziatu à utilizà cum'è una residenza per a persona impurtante.

Dopu u ricunniscenza di l'indipendenza estonia, u casteddu passau à a pruduzzioni statali, è avà hè un monumentu architettonicu.

Cosa hè dita di i turisti?

L'aria vicinu à u casteddu hè tranquillu è serene, perch'elli ci vole à passà à u vechju mulinu d'acqua, ochji à l'ànghjuli in piscina in l'acqui. Ci hè ancu un vechju parcu chì impressiona cù a so bellezza antica. Nimu ùn hè successu da a prima volta per sopr'à l'intricacies di i ponti è i canali di l'acqua, pericci chì i turisti prima righjunghja à u mulinu, è poi solu find the way to the castle. I turisti certamenti cunti assai stori interessanti da a vita di i patroni di u casteddu.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à u casteddu di Colvet in caru, avè fattu un viaghju in a strada di Tartu- Tallinn, dopu avè alcuni a intersezzione di l'autostrada di Riga - Tallinn , dopu à circa 25 km duv'è esse Colouver. L'autra opzione hè di marchjà in un autobus turistico.