U casteddu di Örebro


Svezia hè un paese fabuloso cù una storia richia è pittoresca natura. Ci sguassà in sè stessu tesoru maravigliosu. Una di questi pedichi preziosi di u Suèghjia hè u Casteddu d'Orebro, situatu à u cori di una cità cusosa è tranquilla cun u stessu nomu .

Fondo Storicu

Unu di i castelli più antichi, famusi è storichi di u reame di Svezia hè u casteddu di petra di Örebro. A so storia hè questu:

  1. In u mezzu di u 13u seculu, a prima petra hè stata fatta da Jarl Birger, è prestu prestu a ghjuvenera. In seguitu, a struttura crescita per una altra torre, circundatu da un muru di 7 m.
  2. Durante u regnu di Magnus Eriksson, u casteddu era annunziatu è cumpletu. Dopu à tutte e metamorfosi, diventò un esempiu di comodità è di salvezza, l'armunia di l'ingenieria è a bellezza.
  3. À a fine di u XVI secolo, a furtizza hè diventata oghje un prisentore.
  4. In l'ultimi anni di u XIX seculu, l'ultimu ultimazione hè statu finanzatu, è ella solu sfascià i funziunalità di l'architettura medievale.
  5. Dopu u 1935, l'attrazioni principali di a cità di Örebro hè unu di i monumenti naziunali di l'Svezia .

Ciò chì vede?

Se in a zitiddina sò sunnatte di divintà una princesa o un re, a visita in u casteddu di Örebro hè una excelente opportunità per scherzu in li sòiu di i zitelli. Hè un palazzu di fata di fata cù i toralli elevati è ponti di pietra, chì hà cunservatu l'spiritu di u tempu medievale. A prupietà vicinu à u casteddu hà rivolutu u fiume Svarton, è per a fine di completezza, l'imagine manca solu un drago di respirazione di u focu. Tuttu in questu locu pruteghja a storia: per assicurà da questu, unu deve esse attentu à:

  1. L'architettura di u casteddu. À u primu sguardu, Orebro crea un sensu di grandezza è invulnerabilità. Da u centru di a cità pò vede una citadella massiccia cù daveru rinforzenti da cantu, u soffiu di tilaru è i lichien de chjavi. À l'altru, u casteddu si pare cù un grande rectangulu cù i 27 è 48 m altru. Da a torre nantu à u castellu à 30 m, una vista inesguale di a cità è u fiumu s'aprì. I pardose chì cunnessanu i torretti anu un grossu di più di 2 m.
  2. Un pezzu di ponte attraversu u fiume. Questu hè l'unicu modu per u casteddu di Örebro, da quale a so securità è invulnerabilità à l'nimicu era bellu evidenza. U patrimoniu internu di u casteddu hè stati belli cù un pezzu di pavimentazioni stupendu, chì hè stata tosta di u tempu. Parechji entrances i purtanu da u casteddu.
  3. A Torre Rumana , chì hè a parte più famosa di u palazzu. Hà cunservatu l'originalità di tuttu u clima medievale è u culore. Inoltre ùn pudete amparà a storia di u casteddu grazi à tecnulugii muderni: animazione di computer è fundimenti.
  4. Una scena da a vita di l'antichi residenti di u casteddu - hè stata riunita in unu di i palazzi. Décord è stòrici hà travagliatu duru nantu à l'idea, interessante è memorable.
  5. A torre di Graf . Hè interessante per i turisti ùn solu per l'interni medievali, ma ancu per i ricordi memorable. Hè quì chì pudete cumprà un souvenirs in memoria di visità u palazzu di fata.
  6. A parti nord . Allora puderete vede u restu di u muru di a fortaleza, chì durante a reorganizzazioni in u XVIII seculu fù parzialmente dismantled.

Funzioni di visita

In u casteddu di Örebro, una quantità numerosa di camere - 80, tanti chji di i so quattru piani sò allughjenu. In più di i corsi cù esicuzzioni, ci hè ancu un hotel è un restaurant, camere administrativi, classi per a scola, un museu è sala di cunferenzi. U primu pianu hè occupatu da l'uffizii di parechji prughjetti suecchi.

U casteddu hè apertu à i visitadori solu in i mesi di l'estate, ogni ghjornu da 10:00 a 17:00. À 15:00 hè una visita guidata (in inglese). U restu di l'annu u casteddu travaglia solu l'oghje. Ammette Costu per un adultu - 60 SEK ($ 6,84), i zitelli seranu duie volte più prezzu.

Cumu ghjunghje?

U castellu si trova 180 km di Estocolmo . Pudete truvà quì:

A cità di Örebro pò esse acquistatu da l'aria da Stoccolma, i voli pigliate l' aeruportu Orebro-bofors.