Chimera - mitologia, chì genaru di criatura hè questu?

U cuncettu di a mitulugia di chimera è u dizziu esplicariu pò furnisce diverse definizione. In un sensu figurativu, chistu chjamatu idee raghjunatu, fantasia è in una linea recta - una criatura strana cù a capu di un lione è u corpu di una capra, citatini in legends grechi antichi è parechji miti.

Chimera - chì hè questu?

Chimera - una criatura mitica, chì diventò u pruduttu di dui monsters. U so babbu hè u Typhon giant, chì possa un putenza incredibile, è a so mamma hè un drac Echidna. L'ultima era ripresentata in legends com una donna cun una bella faccia è un corpu di serpente. Ellu detti à parechji zitelli un più terribili chì l'altru - l 'antichi mutanti grechi. Ella detti da a chimera, duv'ellu pò esse traduzzione literaria di una "capra nova". Oghje, questa parola hè spessu discritta per ogni criatura fantastica-hibrida, cumminendu in a so aspettu i funziunalità di parechji animali.

Chì cumu a chimera piace?

A figlia d'Echidna hà avutu a so propria manifestazione inesprissuale. Sicondu l'epica tempo, a cultura è u travagliu chì l'hà scrittu, l'imagine puderia cambià in una direzzione o l'altru, ancu s'ellu ùn anu cambiatu e funzioni cumuni.

  1. Per a prima volta, u mostru di a chimera hè citatu in l'Iliadi di l'Omeru cum'è criatura cù a cuttura d'un leone, u corpu di capra è una cuda cù a testa di a serpente in i so fini.
  2. In altru trattatu - "Teogonia" Hesiodu - u mostru ghjè già troppu capu. Tutti l'animali fate una flame.
  3. Apollu hà a descrizzione strangestuale: a testa di capra cresce da u mezu di u corpu di a criatura, ma ancu di respira u focu.
  4. In certi cumentu, u mostru hà l'ale è una peddi densu impenetrable.

Chimera è gargoyle - a diffarenza

In u Medievu, i gargole è chimera eranu identifikati, ma l'anziani apparentemente ùn anu nunda à fà cù u prototipu anticu grecu. Questi spiritu mali fantastichi prisintonu in ipossasi diversi: diavuli, draghi, lioni, colti, tacchi è altri stessi viventi, mischjate entre l'altri. Gargole sculptures adornatu i muri di l'edificazioni è anu criati dodicà l'acqua da u tettu. Hè spartu da e so bocche aperte. A diversità di i gargole, i so chimera seguitori ùn anu micca realizatu funziunalità è sirvutu solu com'è decorazione. Ci eranu leggendi chì i stati di petra pudessinu ghjustu vivu è terrify persone.

Bellerophon è Chimera

Chimera in a mitulugia era ghjustu è periculosa. Settimatu in e muntagne Liceu, hà assaltu i paesi, trattatu cù l'animali è a ghjente. Ma in i leggje di ogni mostru hè u so eroi. A chimera ùn era esse a salute: a criatura era capaci di esse scunfigutu da u bravu ghjovanu Bellerophon, chì ùn era micca amatu di i dii è mandatu da u rè di Licenza per pallà a bèstia. Saddled winged Pegasus, Bellerophon hà riposu à scunfighja a chimera cù l'aiutu di una spea chì hà trasfurmatu a bocca. A bèstia circonu à fà u lampèndulu cù u focu, ma a punta di u specculu funnuta è distrughjini u monstru.

Legends of the Chimera

A vita è a morte di a figliola d'Echidna pusau una legenda in quale ella cum'è un simbulu di forzi maligni. In i tarritorii littirarii posterili, a quimera mitica è a so image acquistà altre proprietà. Sicondu una di e leggende, a criatura di trè capelli hè u tutore di equilibriu, u bonu è u malu in u mondu, a unità di l'opposti. A saviezza è a ghjustizia sò personificate da un lione, è e mentri è malice sò una serpente. Dui imagine non cumparatu sò contrabbiliati da una capra, hè a so nurse-nurse. U lione è a serpente ùn pò micca esse distruttu, perchè ùn pudemu micca vive senza l'altri.

Stòrici muderni pruvate paragunà i miti di u mostru cù a realità di quellu tempu. Cumu hè questu scena ghjustu vede dinò? Ci sò dui virsioni:

A psiculugia muderna parle di una chimera com'è una lotta trà e ligere è e forze scuru in una persona. Subconsciously, pugnammu cù l'altri, ma ùn pudere micca esse separati. In altri sfarenti oltre a psiculugia - in a literatura è l'architettura stu cuncettu hè carattarizatu cum'è un solu unicu, assuciatu da e partenze incompatibili, per esse ostili a tutti l'animali.