Ddiu, u patri di Ghjesù Cristu, quale hè è cumu hè questu questu?

Quale hè Diu u Babbu, hè sempri u tema di discussioni teologiche in u mondu. Hè cunsideratu u Creadoru di u mondu è di l'omu, l'Assolutu è à u stessu tempu u triunaghju in a Santissima Trinità. Queste dogma, cù una intrepretazione di l'essenza di l'universu, meritanu più attente è analisi detallatu.

Ddiu u Patre - quale hè?

A ghjente hà cunnisciutu l'esistenza di un solu Diu, Patre prima di a Natività di Cristu, per esempiu, l'indiana "Upaneddi", chì eranu creati cilunità anni prima di Cristu. e. Ci dici chì à u principiu ùn ci era nunda, ma u Great Brahman. I paisi di l'Africa chjamanu Olorun, chì vultò u caossu di l'acqua à u celu è a terra, è u 5 ghjornu crea a ghjente. In parechji culturi antichi, ci hè l'imaghja di "ragione altissima - Ddiu u Patre", ma in Cristianisme ùn ci hè una diferenza principale - Diu hè un triunaghju. Per putu stu cuncettu in l'mente di quelli chì veneraru i deities pagani, una trinity apparatu: Diu u Patre, Diu u Figliolu è Diu l'Espiu Santu.

Ddiu u Patre in Cristianità hè a prima hypostasi di a Santissima Trinità , hè veneratu com'è u Criaturi di u mondu è di l'omu. Li teologi di Grecia chjamaru Ddiu u Patre a basa di l'integrità di a Trinita, chì hè cunnisciutu da u so Figliolu. Molt più tardi, i filòsufi chjamàvanu l'idusitivu uriginale di l'idea più altu, Diu u Patre Absolutu - a basa di u mondu è u principiu di l'esistenza. Frà i nomi di Diu u Patre:

  1. U Sabaoth, u Signore di l'Altri, hè citatitu in l'Anticu Testamentu è in i Salmi.
  2. U Signore. Scritti in a storia di Mosè.

Chì si parolla di Diu u Patre?

Chì ci hè Diu ciò chì Diu hà u Patri di Ghjesù? Ùn ci hè nunda risposta à sta quistione. A Bibbia rici ca Ddiu parrava à e persone in a forma di un ardesia ardenti è un pilastru di u focu, è nimu pò mai vede cù i so ochji. Envia à l'angeli invece di ellu stessu, perchè l'omu ùn pò micca vedà è esse fermu. I filòsofi è i teologichi sò sicuri: Diu u Patre esiste fora di u tempu, perchè ùn pò cambià.

Dice chì Diu u Babbu ùn era mai statu muratu à e persone, a Cattedrale di Stoglav in 1551 impostu una prohibizione di e so imagine. L'unicu canuzzu acceptable era l'imagine di Andrei Rublev "Trinità". Ma oghje ghjè un icò "Padre di Diu", creatu assai più tardi, induve u Signore hè ridutta per l'anziana di capra. Pò esse vistutu in many churches: à a cima di l'iconostasi è in i cupuli.

Cumu site di Diu u Babbu?

A nanzu altra pregunta, chì ùn hà micca ancu una risposta clara: "Induva chì Diu u Patre venga?" L'opzione era una: Deus esiste sempre com'è u Criaturi di l'Universu. Dunque, i tiologi è i filòsufi facenu dui spiegazione per questa pusizzioni:

  1. Diu ùn pudia micca esse, perchè ùn era micca cuncettu di u tempu. L'hà criatu, cù l'espai.
  2. Per capiscinu d'induve hè Diu solu, avete bisognu à pensà fora di l'universu, fora di u tempu è spaziu. Un omu ùn hè micca capaci di stà quellu.

Ddiu u Patre in Ortodoxia

In l'Anticu Testamentu, ùn ci hè micca appellu à Diu da u populu "Patre", è micca per chì ùn anu micca intesu di a Santissima Trinità. Solu a situazione in quantu à u Signore era distintu, dopu à i peccati di l'omu di Adam, anu spustatu da u paradisu, è si trasfirìvanu in u campu di l'anziani di Diu. Diu u Patre in l'Anticu Testamentu hè chjamatu cum'è una furia formidiglianza, punishing persone per disubbidenza. In u New Testamentu ghjè u Patre à tutti quelli chì cridanu in Ellu. A unità di i dui testi hè chì u Diu stessu parra è si feste in u solu per a salvezza di l'umanità.

Ddiu u Patre è u Signore Ghjesù Cristu

Cù l'avventu di u Nuvellu Testamentu, Diu u Patre à u Cristianu hè digià citatinu in cunciliazioni cù e persone per u Sò Fillu Ghjesù Cristu. In questu testu hè statu chì u Figliolu di Diu era u passageru di l'adopzione di i persone da u Signore. E avà, i believers ricèvenu una benedizzione micca da a prima incarnazione di a Santissima Trinità, ma da Diu u Babbu, cum'è i peccati di l'umanità sò stati liberati da a cruci da Cristu. In i libri sagri hè scrittu chì Diu hè u Babbu di Ghjesù Cristu, chì in l'èbbica di u battèsimu di Ghjesù in a mare di u Giurdanu hè ghjuntu in a forma di u Spìritu Santu è hà urdinatu à a ghjente li obeyerà u so Figliu.

Tentannu à esse di l'esencia di a fede in a Santissima Trinità, i teologi setti stu postulati:

  1. Tutti i dui Faces di Diu anu a stessa dignità divina, nantu à i termini equivale. Dice chì Diu hè unu in u so state, l'attributi di Diu sò intrinse in tutti i trè aspetti.
  2. A sola diferenza hè chì Ddiu u Patre ùn hè micca emanatu da nimu, ma u Figliolu di u Signore nascìu di Diu u Babbu per sempre, u Spìritu Santu faci da Diu u Babbu.