Pantomime

Tuttu, unipochi senza avè avè avutu, si mostra u so statu emotiu internu à l'altri. Se sapete cumu vede emozioni internu, l'attitudine di una persona à quarcunu o qualcosa, pudete esse felicità, postu chì pudete leghje lingua non verbal.

U pantomimista hè unu di i tipi di movimenti spressivi di ogni persona. Proprietà in i gestiti, prossime, è postura di una persona. Grazie à questu, u so statu psicologicu, l'umore, l'esperanza, ecc. Sò trasferiti. Changes in pantomime sorge inconsciente. I medichi più informattivi di pantomimi sò gestiti, espressioni faciale.

Mimicry è pantomime hè un gruppu di movimenti spressivi di i musculi di l'ochji, di u corpu, di a faccia di una persona. Hè u resultatu di u statu mentale di ogni persona. Hè una lingua universale per a cumunicazione, chì pò cumprenderà i stranieri, i zitelli è l'animali. Mimicry è pantomime rapprisentanu una manifestazione esterna di sensazioni internu (pò esse sustinimentu, dolore, piacere, etc.). Cù u so aiutu, i prucessi intellettuale cumplessi sò ancu espritti. Mimic-pantomimic features can depend on the factors that shape and affect muscle tone, movement. A furmazione di mimic expressiveness hè ancu influinzata da u situ internu di a cellulosa, chì hè sottu à a pelle è l'integumenti di a pelle.

In un zitellu, i mudelli non verbali di a cumunicazione sò manifestati più chjaru ch'è in un adultu è a pantomima hè a più espressiva. Ma duranti u crescita di una persona è a so crescenza, a munziedda scala hè assai sviluppata è a quantità di cuntrollu cuntenutu di i risultati mimesi aumenta.

Elementi somatichi influirenu u sviluppu di l'impresa di espressioni. Per esempiu, quandu una persona hà deve di ghjochi di ghjochi, micca solu e caratteristiche di i musculi è u cambiamentu di a pelle, ma dinò l'espressione generale di alcuna mettica manifestazione.

Hè nutate chì i gestiti di espressioni facial è pantomime sò una cumminazione di movimenti umani espruzzivi, a través da quale si pò cumprenderà l'intenzioni di a cundizione d'una persona.

Funzioni di pantomime

I gesti serve per esclarir una comunicación verbal. Hè divisu in indicative, spiegativu, illustrativu, rialivule è sprissivu, chì indetta u statu emutivu di una persona. Cusì, certi tipi di gestiti in tuttu u sviluppu di a prublema storica è suciale anu acquistatu una cumunicazione simbolista generalizata. Attori, ballarini è parlanti dedicate a maiurezza massima di a so attività prufessiunale à u sviluppu di gestiti.

U sviluppu di mimetiziu è pantomime aiuta à sviluppà a vostra memoria è sollite a tensione in l'apparatus di u parò. Per i figlioli, questu hè ùtule perchè incuna in elli una autorità contraria cunciente. Inoltre, quandu facenu un settitu di serti specifichi, apprendu a cuntrollà i vostri emozioni è cuntrullà i so mimiceri, chì hè assai impurtante per i pirsuni affari, i pratichi, etc. Ùn ci hè micca dubbitu chì sti capacità hanu un impattu positivu in u vostru futuru. Sviluppà l'espressioni facial è a pantomime si pò è è in casa.

Ci hè parechji esercii complexi. Hanu bisognu di dedicà un sulu parechji ghjorni tutti i ghjorni.

A Pantomimica hè un arti sanu, dunque esaminà esempi di pocu di movimenti di pantomime:

  1. Gesture of openness. Armi aperti, giacchetta desabetata - queste gestisce indicanu a dispusitiva di l'interlocutore à voi, annantu à a so operezza.
  2. Gesti di stealth. A manu fretendu a frunti, u mandaggiu, mentre chì guardà vede, parlendu di u desideriu di u vostru interlucutore per amparà qualcosa di voi, hà dubbitu a vostra dirittu.
  3. Gesti di prutezzione. A cruciazione di i braccia, crucciate e mani sbagliate i spaddi hè un signu chì l'interlocutore si vede in questa situazione una amuzione, un periculu, hè negativu cun voi.

Allora, l'arti di pantomima hè un settulu di i muvimenti assai multifiteti, cumprintendu chì, pudete truvà un puntu cumuni di cuntattu cù qualsiasi persona.