Fruit Chips

Chips da fruttu - una bona opcione per un prugettu luminu, in più, tali prucessu ùn permette micca sensione speciale è gastru addiu di salvà a cose per l'inguernu. Preparate fritte di frutta hè a più piacevule in un dispositiu speciale - un degasser (secador), se ùn avete micca u prughjettu utilizate u furmellu, u risultatu sarà micca aghju. Cumu pudè fattu fritte di frutti, a nostra ricetta di ricetta di oggi.

Fruit Chips

Questa ricetta pè fritte di frutta hè adattatu à secà i frutti: pira, manzili, oranges, limoni, ananas, prugnoli, etc.

Ingredients:

Preparazione

U fruttu chjude in fette finti. U fornu scaldate à 70 gradi è cogliu a foglia è u pergamena. Da u zuccaru cù l'acqua, fatevi cunghje nantu à u focu, fassi in li fichi di fruttu è fretu durante 3-4 minuti, eppo pòsite in un colander. Scambià i frutti di zucchero in una sola strata nantu à una baking panera è secca à 70 gradi per 6 ore. Da u tempu à u tempu, i patatichi ci vole à cuntrollà, cum'è frutti differenti sò preparati un altitudine di tempu.

Fichi di frutta da banane

Ingredients:

Preparazione

I bananas sò sbagliati è tagghianu in bè cù longhi longhi finti. In una pettine di o pezzu in padedda, caldu l'oliu vegetale è fassi a banana sliced ​​in porghjechi. Fritto durante 3 minuti, finu à un scuru mare marrone. Spread the chips nant'à una toalla di carta è dettiru l'excrementu di l'oliu dall'offutta. Chips finiti sò speriti cù salini, ma si i banane salitu sò troppu esògichi per voi, pateanu bè bananu cù u zùccheru in pulu è a canna.

Ci hè una altra manera di fà caratteri di frutta da banane - in u fornu. U banane hè cutatu in tagliati finti, ligne da untuvagliatu cù un meliatu cálibule, sprinkle cù u ziddu di limonu è u metti à u fornu durante 2 ori à una temperatura di 50 gradi. Diluted in una manera sìmuli è ananas, solu à una temperatura di 110 gradi.

Chips di frutta da persunali

Ingredients:

Preparazione

U persimmon si tagghiau in tagliati finti è si metti nantu à una cuperta di panini, coperta cù u pergamone, aspiccianu cù cannella. Calami u fornu à 170 gradi è agone durante 10 minuti, da cunsultà u fruttu à l'altra parte è lasciate à secre per altri 10 minuti, finu à chì i canteri accuminzanu à curvarle in a fette.

Da u stessu principiu, hè pussibile di preparà fritte in un forno di micru .