Mannick cu cherry

Hè particularmente cuncetazione di coccià u pasticci di mangrove in casu avà avà sempre l'esse prufessiunale bagnante di biscotti ordinariu. Avemu digià cunsideratu varianti di crià issi purcelli più di una volta è questu tempu avemu amparatu à preparà un manniku cun una cirasa.

A ricerca in modu cù cirasa

Ingredients:

Preparazione

Oghje battimò cun 60 grammi di zuccherinu, biancu, aghjunghjulu iogurt o kefir à a mistura, è a manghjusta. Mudate separati a farina incù pane di poi è manga. Senza senza cessà stirring l'ovu è a mezcla di lettu, fremenu u foglie à u mango è amu pane una pasta grassa. A pasta troppita hè moltu nantu à una forma grezzata, è in cima vogliu sparghje bagaie di ciliegia, da quale avemu bisognu di ottene prima l'ossa. Pudemu a mannik in un fornu pre-caliu à 180 gradi durante 30 minuti.

Mentre a torta hè furnitu, trattà cù l'ova di zuccheru per impregnation. U zuccaru riutzu hè spesu in a cecchetta è spedinu in 100 ml d'acqua. Coglie u sciroppu nantu à u focu linu, finu à chì i cristalli di zuccaru sò disolvi cumplessi, postu chì avemu spremu u zitellu di limonu per chì u ghjocu fermanu liquidu dopu a cooling, è per u sapori additù un sciccareddu di limonu. A pezza calda cun u ghjacciu è lasciate a mancu per 5-10 minuti.

Chocolate mannik on kefir with cherry

Ingredients:

Preparazione

Oghji intreccia cù u zuccherinu, biancu, aghjunghje u kefiru, a mantra è u pappu di cacao à a mistura. E stivendu cun constantemente l'ingredienti di u lichidu cun un battu, pour à a farina tamanta, un mango è aghjunghje u puddù. Quandu a pasta torna propria è oghja, fate l'essenza di vainilla è intruduce à pena.

I frutti di ciride sò sbucciati è anzi in fècula. Aggiuncenu i baga à a pasta, mettite è pour a pasta in u moldu. Pone a pasta in un forru preinfirmatu per 180 minuti per 30 minuti.

Servite u mannik un prugnu prima di enfisteru. Un pezzu di u pastellu finitu pò esse spressu da u chocolate friddu o serve cun una bola gelata.

Mannick cu cherry in u multivariate

Questa ora introvu di cocilu un mannik senza l'ova. In a texture, un palmu di stà bè essa più densu, ma micca menu savuroso. Se vulete coccu varvaramantana di un mannik tali - rimpiazzà u latti cun l'acqua cusì cumunu.

Ingredients:

Preparazione

Pour a semolina cun leche fresca, in quale avete prima dissolvi u zuccaru è si allora à a meza ora. Intrudui croupi cun u cinnamonu, un pocu di sali, una poca cantità di pezzi di furmagliu è intravimu. Avà aghjunghje a farina à a misura, avè esse spustatu finu à chì a massa adquire a coherenza di a crema agria. I proporzioni precintati ùn ponu esse indicati, postu ch'elli devenenu di u cuntenutu di umidità di a farina, è, à u turnu, pò esse sfarenti in ogni casu individuu. Comu guida, piglià a norma à a mità di u vetru, è cambia a quantità per ochju.

Cirasi sbuchjati si vagnati cù fècula, perchè durante a robba, ùn dani micca u zucchero. Pour a pasta in a tazza di u multivariate, distribuzendu i baga in sopra è posanu a manera di "Baking" durante 50 minuti.