Torta classica "Medovik"

Oghje, parlemu di tutti i medieri famosi è di e so trè interpretazioni classica.

A ricetta classica per u pastu "Medovik" in casa cù u latinu cunclusu

Honey per un torta hè megliu a piglià un fiore, o qualsiasi altri, ma solu micca un sourcanu , altri ùn devi un furiusu indispensabile innecessariu.

Ingredients:

Dough:

Cream:

Preparazione

L'oghje sò chjudi di zuccaru finu à chjardu. Nantu à u bagnu di u vaporu, funnulannusi a mantra è u meli, aghjunghjene a soda. A massa dopu chì aumenta u voluminu. Avemu rimbursatu u focu è coccianu finu à chì u culore rende caramelu, sguassate da u pianu è fate un pocu. Intraduceremu à u carameddu ghjunate u ova è a vaniglia, mettite, pour à a farina è fate a pasta. Ùn deve esse assai mulluti. L'abbandunemu durante una ora per reste, è da u cutdu in 6 parte è ogni rotulu in un capu finu, finu à 20 cm di diametru. Ogni cunfrisca in un forno forte (200 gradi) per 5 minuti. Mentre i pasticciosi deve esse dati u formule chjamata, utilizate una tapa o un pianu cum'è un stencilu à u pruning. Partemu da u trimatu per a decorazione.

Per una crema, prima piglia un oliu liggeru, è aghjunghje l'oghje u lattice condensatu è l'intemperate, cunzezza currettamente. Pane trasfurmata, pienezza di crema, senza scurdà di perdita à a fine di u cantu. Sprughjendu a cima cù migghiori crumuli da i pasticci.

Cottura "Medovik" cù crema agria è una ricetta classica di i tempi Sovietsi

Stu voluminu di prudutti hè creatu per un gran pastellu pè a famiglia sana.

Ingredients:

Preparazione

Per ciò chì tutti l'ingredienti per a pasta sò perfettamente mischuli, facemu questu nantu à un bagni di steam. A cosa principal hè di assicurà chì a catarina ùn vene micca in cuntattu cù l'acqua, altrimente i ova si curdle. In u tagliu, si spargiu a mantra, cut in cubcuni (per fretta più veloce) è 300 g di zuccheru, battenu l'ova un pocu cun una furcedda è tamperu ancu cù a massa. Allora u vintu di u meli (115 g) è u zitellu di limonu (10 ml). Quandu tuttu hè tuttu imbulighjatu, rinfriscà da u bagnu di l'acqua è intervene à pocu à a farina. A pasta pò esse ligne ligne è suave, cumu si sguassà e mani.

U fornu hè attivatu per 200 gradi. Scacciate i pasticciosi assai cunfortu nantu à una tagale, coperta cù u pergnu. U gruixu di i pasticci sò 2 mm. Sì avete un teschio grande per fugliale, pudete fà 8 cakes o 12, se a media - hè ancu dipende nantu à a forma di u pastellu planificata. Prima di a partita di pergamena cù a prova per mandà à esse furnitu per 5 minuti, facemu un forchetta cù punichi per chì u pastellu ùn ci micca burlatu.

Accatastate à a forma desiderata è caccià u pastellu hè megliu calda, u rinfrescinu saldanu è scuccherà.

Per a crema hè megliu da piglià u 25% d'aromaticu, aghjunghje cù u zuccheru è batte prima in viulenza pocu, è cresce. À u primu, a crema sera addivinta di licenza quandu u zuccaru s'insolvi, ma poi chjama una volta. Allora aghjunghje u zuccaru di limonu di u melatu. Cumpulisce u cake, stendu a crema cun un grossu di 1,5 cm. L'avemu da a temperatura di l'ambienti à sughjettu di una ora, è dopu per un paru d'ora in u friddu, perchè chì a crema rende.

Rezeta classica cake medovik cù crema agria

Pudete cose i crosta in parechji di e ricerche avanti, ma u puntuale di u pastellu hè una crema delicata.

Ingredients:

Preparazione

A crema agria pò esse è micca assai grassa, ottimali 15-20%, misurà Sò cù u zuccherinu è ponu nantu à un bagnu di steam. Hè impurtante chì a catarina si cuncera perfetta è a padedda, i.e. Ùn toccu l'acqua è fermamente chjusu, cum'è una tapa, perchè ùn sia micca stata. Furmà nantu à caldu di u calore, da u tempu à u tempu è muvimenti, perchè u prucessu passa tutte e l'arnuzzi ùn formanu micca. In prima a massa sarà liquidu, è da quandu u zuccaru si caramelizza, ghjunghje torna. A crema aghja hè sguassata di u focu è aghjunghje oliu, remendate finu à dissolute è frescura à a temperatura di l'ambienti. Cumpulisce u cake, promazyvaya ogni cucciola crema, in seguitu, u spicu, sprinkle with crumbs. Assicuratevi di lascià a crema, è po pulita in a fria.